Singur(ă) de Ziua lui Valentin?


Ei bine, nu e o tragedie să fii singur de Valentine`s Day, nu-i așa?

Se pare că și eu voi fi ”singură” de Ziua lui Valentin. Mi-am făcut o tradiție din asta! Dar nu-i bai! De aceea am și zis ”singură”, pentru că oricum voi fi înconjurată de familie și prieteni, adică de oameni care mă iubesc și pe care îi iubesc. Pentru că în lumea afacerilor această ”sărbătoare” este văzută în sume cât mai mari de bani, în lumea mea această zi este ceea ce trebuie să fie: o sărbătoare a Iubirii. A iubirii de toate tipurile! Avem atâta iubire în noi încât e mare păcat să o lăsăm să zacă acolo, undeva în inimile noastre, iar noi să ne plângem de milă că suntem singuri, că nu ne-am găsit alesul / aleasa ..

Haideți să ne trezim oameni buni și să dăm glas iubirii din noi. Iubirea se exprimă în gesturi mici. Iubire poți să pui și în gestul atât de simplu de a cumpăra un buchețel de ghiocei de la copilul din fața Universității care știm că nu are ce mânca diseară sau în acela de a merge să vizitezi niște copii dintr-un spital sau centru de plasament.. Sau în orice altceva ce vă trece prin minte!

Să nu ne mai plângem de nenorocul nostru, mai ales în ziua de mâine.

De curiozitate , am citit și eu articolele de pe net pentru cei singuri în această zi, dar nu mi-a plăcut niciunul.😀

Pe lângă gesturile mici de mai sus pe care vi le-am propus ca să vă exprimați iubirea, mai puteți să faceți cadouri simbolice celor dragi sau doar să le spuneți (în față, pe un bilețel, într-o scrisorică, etc.) cât de mult înseamnă pentru voi, uitați-vă la comedii, răsfățați-vă în cele mai frumoase moduri posibil și nu vă  comportați urât cu cei îndrăgostiți. Fiți împăcați cu voi și bucurați-vă pentru cei care și-au găsit jumătatea!

Share the love!

images


4 thoughts on “Singur(ă) de Ziua lui Valentin?

    1. Asta am observat și eu. Așa s-a născut de fapt articolul. M-am săturat de toate aceste plângeri. Sunt o bună ascultătoare, dar sunt și burete energetic. Și din nefericire ajung să absorb toată energia lor negativă..

      Apreciază

Am ceva de spus:

