Suținem The Ring la DISS?


DISS

Eu una cu siguranță zic ”DA!” (I DO!).😀

La fel au făcut și Răzvan, Dan și Somnulescu.

Despre ce e vorba?

Păi, cei de la JAMESON EMPIRE ROMANIA organizează concursul Done In Sixty Seconds, un concurs de video, în care limita de timp a materialelor este de 60 de secunde.

Din Iași participa filmulețul ”The Ring (I DO!)”, un remake după cunoscutul film ”The Ring” (2002), realizat de Tudor Necula și colegul nostru din blogosferă: Acsel (Virgil Adumitroae).

Ideea a plecat de la întrebarea ”Tu cum reacționezi când vine vorba de nuntă?” și ilustrează disperarea fetelor de a se mărita și disperarea băieților de a scăpa de acest coșmar.😀 Un filmuleț amuzant, care surprinde foarte bine realitatea, pe care vă invit să-l vizionați și pe care îl puteți susține dând câte un like (apreciez sau thumbs up) pe youtube, pentru a putea trece de prima etapă a  competiției. Din România mai participă alte 54 filmulețe, iar finala va avea loc în Londra.

Mult succes băieți! Să ne faceți mândri!😀

Mai multe informații găsiți pe http://www.facebook.com/Jameson.Romania.

 


17 thoughts on “Suținem The Ring la DISS?

    1. Nu sunt adepta casatoriei, nu m-am imaginat vreodata in rochie alba de mireasa, nici nu cred ca ma voi casatori vreodata, dar tot nu reusesc sa inteleg de ce barbatii sunt atat de ingroziti de inelul ala. Cel putin pana nu gasesc aleasa.😀

      Apreciază

        1. Pentru ca vad in ce hal a ajuns lumea asta, si vad toate divorturile astea din jur .. Nu poti sa cunosti un om foarte bine. Poate asta e si farmecul,fiecare om sa aiba misterul lui, insa orice poveste frumoasa de dragoste se poate incheia. Eu vreau sa-mi traiesc iubirea liber. Iar daca vreodata va fi sa ne despartim, nu vreau sa ne lovim de un act, sa ajungem prin tribunale si pe la avocati (desi stiu si de noua varianta cu notarii).

          Apreciază

          1. Imi place cum gandesti. Sunt de aceeasi parere. Insa este o problema. Uneori acel act ofera putina garantie a casniciei. Doar putina, dar ofera. Insa e mai mai frumos sa iti petreci viata ca intr-o casnicie, insa fara acel act. totul la fel fara acel act.

            Apreciază

            1. Nu inteleg la ce garantie te referi. Ca partenerul nu o sa te paraseasca inca din cauza acelui act? Ca o sa mai dea o sansa iubirii doar pt ca exista un act? Eu nu as suporta sa stea cineva cu mine doar pt ca exista un act sau altceva care ne-ar lega si nu ar fi iubire. Eu nu fac compromisuri.😀

              Apreciază

              1. :)) nu ai inteles Ioana. Am zis ca este doar putina, dar foarte putina garantie cu acel act. Insa, nu prea se ia in considerare.😛 sunt de aceeasi parere in aceasta situatie. De aceea ma si sperie la propriu gandul casatoriei :)) imi place sa imi traiesc viata, chiar daca as sta cu cineva sub acelasi acoperis. Cu ceva compromisuri, caci nu mai poate fi ca si cand fiecare e acasa la el, insa fara inelul vietii.

                Apreciază

Am ceva de spus:

