Bătrâni și studenți


Ieri seară eram în autobuz, în drum spre casă, eu și gândurile mele, când, deodată, discuția dintre doi bătrâni mi-a atras complet atenția. Au urcat din aceeași stație cu mine, la Universitate, doar că autobuzul își închisese ușile și voia să plece, când unul dintre ei a lovit zgomotos ușa din față până aceasta s-a deschs și ei au urcat. Pe moment nu am dat mare atenție, dar apoi, când îi ascultam, mă gândeam de unde avea acel bătrân atâta forță, când părea foarte în vârstă, undeva pe la 70 de ani.

rsz_199-year-old-university-student-1

Dar să trecem la ce e mai important: oamenii erau studenți. Și ce studenți! Din discuția lor am dedus că studiau ceva legat de istorie (numai potrivit lor care sunt ”de-o seamă cu ea” – fără supărare😀 ) și terminaseră un laborator, ceva ..

M-a amuzat să-l aud pe bătrânul viteaz zicându-i celuilalt: ”intri pe gogle, scrii iotube, iar în rândul de sus scrii dacii, ce-ți trebuie ție, și dai clic.” Măi, măi și of, of! ;))

Apoi au mai discutat despre importanța internetului și cum se creează documente noi, despre faptul că au nevoie să se informeze, să afle ce e nou, dar și că e dificil la această vârstă să asimileze cantități mari de informații.

Eu le doresc mult succes!


7 thoughts on “Bătrâni și studenți

Am ceva de spus:

