Liebster Award


2premio-l

Am fost nominalizată de blogul The Rhythm of Heels la ”Liebster award – discover new blogs”. Mulțumesc frumos The Rhythm of Heels!

 

Iată care sunt regulile:

1. Numește și mulțumeste persoanei/blogului care ți-a acordat premiul.

2. Scrie 11 lucruri despre tine.

3. Răspunde la întrebările adresate și formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizați.

4. Nominalizează 9 bloguri pe care le admiri și au mai puțin de 200 de urmăritori.

5. Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

 

11 lucruri despre mine:

1.  Nu beau cafea.

2. Am cântat muzică populară până la 12 ani. Am cântat la nai și muzicuță, la fel, când eram micuță. Între timp am uitat.

3. Vreau să învăț să cânt la chitară. S-au oferit deja doi prieteni să mă învețe. Mai trebuie doar să-mi fac timp.

4. Vreau să devin un criminalist profesionist și dedicat profesiei sale.

5. Ador culoarea roșie și copiii.

6. Urăsc insectele și reptilele.

7. Am crescut cu bunicii până la 8 ani.

8. Nu am depășit trauma lăsată de moartea bunicului acum 13 ani.

9. Sunt pasionată de Social Media.

10. Ador desenele animate și benzile desenate cu Familia Flingstone.

11. Am o pisică (Skippy) și 5 câini (Max, Zuzu, Rick, Zaza, Sparky) pe care îi ubesc la nebunie.

 

Răspunsurile la întrebările de la The Rhythm of Heels:

1. Care este citatul tău preferat ? – ”Simplitatea este cea mai sofisticată chestie.” Leonardo DaVinci

2. Ai vreun animal de companie ? – Da: o pisică și cinci câini.😀

3. Crezi în Dumnezeu ? Dar în reglie ? – În Dumnezeu cred. Și mai cred că treaba cu religiile este relativă.

4. Care zi a săptămânii e preferata ta ? – Depinde de la semestru la semestru, în funcție de orarul de la facultate. :)) Semestrul ăsta ador sâmbăta.

5. Crezi în dragoste la prima vedere ? Ți s-a întâmplat ? – Cred. Mi s-a întâmplat. De multe ori. Chiar în aceeași zi. Dar mi-a trecut foarte repede.

6. Există coincidențe sau fiecare lucru se întâmplă cu un motiv ? – Ambele. Depinde de situație.

7. Care ar fi job-ul tău de vis ? – Criminalist.

8. Care e filmul tău preferat, all time ? – Titanic.

9. Dacă ai putea alege în ce perioadă să te naști, ce perioadă/secol ai alege ? – Anul 1500/ Secolul XVI.

10. În general, sărbătorești Valentine`s Day și/sau Dragobetele ? – Sunt o tradiționalistă convinsă: sărbătoresc Dragobetele.

11. Dacă ai fi supererou, ce superputere ți-ar plăcea să ai ? – Să pot călători în timp.

 

 

Întrebările formulate de mine pentru nominalizații mei:

1. Care e pasiunea ta și cum a apărut aceasta?

2. Ce faci când nu faci nimic?

3. Cum lupti împotriva plictiselii ? Ai vreo strategie ?

4. Ce înseamnă pentru tine o viață bine trăită, trăită așa cum trebuie ?

5. Care a fost prima lecție de viață pe care ai învățat-o?

6. Ce este timpul ?

7. Ce este pasiunea ?

8. Ce cărți citeai în liceu / facultate și care au lăsat urme ? Câteva titluri..

9. Care sunt oamenii care te-au inspirat, te-au motivat, care au însemnat ceva pentru tine?

10. Ce a rămas neschimbat la tine acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței ?

11. Ce nu se știe despre tine?

 

Nominalizări:

1. Anca Balaban

2. Blogul caprei Sniti

3. Dan Talmaciu

4. Dhyana Blaj`s World

5. Grădinița Fluturașilor Talentați

6. Mădălina C.

7. Oana Blaga

8. Roxana Balan

9. Razvan Pascal`s Blog

Îmi cer scuze față de ceilalți bloggeri pe care îi citesc și pe care nu i-am putut nominaliza.🙂

Numai bine!

 


7 thoughts on “Liebster Award

Am ceva de spus:

