Dragobete


Dragobete

 

 

Dragobete, Dragobete .. cum să te uit eu pe tine, singura sărbătoare dedicată iubirii care mă sensibilizează cât de cât? Dar iată că s-a întâmplat. Probabil pentru că nu am avut niciun bărbat lângă mine care să-mi aducă micul dejun la pat, alături de un buchet imens mare de trandafiri roșii, făcându-mi cea mai mieroasă declarație de dragoste, încât și mierea din ceai să simtă invidie. Stop. Știu, Aiurez! Nu am scuză. Am uitat și gata. Am avut un weekend … pur și simplu groaznic, cu multe lucruri de făcut, pe care le-am făcut, dar pe care nu le-am făcut cu plăcere.😀 Bine că am terminat. În seara asta mă odihnesc. (Și nu în brațele prințului meu.) Gata, nu mai pomenesc despre asta. Nu cumva să crezi că sunt o frustrată. Sunt chiar destul de împăcată cu viața mea. Și .. ca să mă ierți Dragobete, că doar despre asta e vorba, promit solemn că de astăzi nici măcar nu o să mă uit urât la bărbații care uită date. Solemn promit!

Noapte bună!


Am ceva de spus:

