7 ani!


Cerul e înnourat, vremea e rece, cad și câțiva picuri de ploaie. Durerea e la fel de prezentă. S-au împlinit 7 ani de când Laura mea nu mai este. E greu fără ea, fără Cristi. Și mi-aș fi dorit atât de mult să le cunosc copilașul, un fel de frățior al meu. Cât de mult îi pot iubi…

 

 

 

* Mă bucur mult că nu a fost uitată, că prietenii ei au organizat în Centrul Vechi un flash mob în memoria sa.

 

580519_622843221065916_1779341735_n

 

RTEmagicC_lib_06_7483.jpg

Mi-e tare, tare, tare dor de voi! Mi-e dor de tine Laura! Aștept cu nerăbdare momentul în care vă voi revedea, momentul în care te voi asculta din nou cântând, râzând .. 


Am ceva de spus:

