Hai România!


Se apropie meciul României cu Olanda, sau, mai corect, al Olandei cu România de aceea, profit ca astăzi, de ziua Unirii, să le transmit un mesaj fotbaliștilor mei dragi. Nu am fost niciodată microbistă înfocată, nu am ținut și nici nu țin până la moarte cu vreuna din echipele din România, însă, atunci când se  joacă cu alte echipe din afara României, se schimbă treaba. Atunci Ioana se transformă și urmărește cu sufletul la gură fiecare mișcare a băieților de pe teren.

Băieții mei, aveți încredere în voi, bucurați-vă de meci, de joc, încercați să nu vă concentrați toată atenția pe  victorie. Eu am încredere în voi (la fel cu alte mii de români), am încredere că puteți câștiga orice meci vă propuneți, și sunt mândră de voi, indiferent de scorul de la final. Vă mulțumesc pentru ceea ce sunteți, vă iubesc și vă susțin necondiționat. Hai băieți să le arătăm cine suntem și ce putem! Hai România!

* Mulțumesc Cristi (chinezu.eu), Cristi Florea și Camelia, dar și tuturor românilor care o să fie pe stadion, reprezentându-ne pe noi, suporterii Echipei Naționale a României, fluturând cu mândrie steagul 2.0.😀

steag-20

**Mulțumesc și sponsorului oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, fără de care multe lucruri nu ar fi fost posibile.


Am ceva de spus:

