Cenaclul Rug și Horia Zilieru


Se întâmpla că era joi, joi dimineața. Tocmai dădusem un parțial despre care auzeam de la ”cei mai mari” că era greu, aproape înfricoșător. Și eram într-o mare grabă spre Liceul Teoretic ”Alexandru Ioan Cuza”. Trebuia să-l iau pe fratele meu (care  e în clasa a VI-a) și să-l duc la Biblioteca Județeană ”Gheorghe Asachi”. Gândacul meu (așa îl alint eu😀 ) a păstrat foarte bine surpriza. Surpriza a fost că l-am văzut și auzit pentru prima dată citindu-și scrierile în public (un public numeros de altfel). Da, băiatul meu scrie, și chiar foarte frumos, poezii și proză scurtă. Dacă nu aș fi modestă aș spune că a avut de unde moșteni talentul.😀 Serios vorbim, chiar a avut de unde, și aici nu mă refer doar la mine. ci și la sora mea, la unchiul din partea tatei care scria minunat și care, din păcate, a plecat foarte devreme dintre noi, la doar 30 de ani (se zice despre genii că nu stau foarte mult printre muritori, nu? ), și, poate și la scriitorul Nicolae Dabija  (deși are același nume cu al tatălui nostru, nu e tatăl nostru), cu ale cărui rădăcini am putea să ne intersectăm în arborele genealogic. Surpriza a mai constat și în faptul că am avut ocazia să-i (re)întâlnesc pe scriitorul și directorul adjunct al bibliotecii: Valeriu Stancu și  pe marele poet Horia Zilieru. O mare onoare!

130404-1355

Am participat de fapt la prima întâlnire din acest an a cenaclului Rug, un eveniment frumos, plin de talente în literatură, teatru și muzică.

2

M-am simțit foarte mândră de copilul meu, care n-a avut pic de emoție (cel puțin asta s-a văzut) în fața publicului, care ne-a făcut pe toți să râdem cu textul lui amuzant și care a strâns multe, multe aplauze.

Cum am mai spus, a fost o onoare să îi ascult pe Valeriu Stancu și Horia Zilieru citind din propriile-și opere. Abia aștept următorul eveniment de acest gen!

*Îmi cer scuze pentru nu prea buna calitate a materialelor.

 

PS: Mi s-a reactivat cheful de scris și pictat. Curând o să postez pe blog noile creații. Fiți pe fază!😀


Am ceva de spus:

