Interviu cu cu Bo Bech-Nielsen


Spune-ne puțin despre noul proiect ”The Öreosunds” ?

Este un proiect foarte drag, pentru că este un hobby de-al meu. De atât de multă vreme am vrut să fac din nou muzică și acum această oportunitate a apărut odată cu fratele meu”de muzică”, Andy. Când am început să cântăm din nou, în septembrie 2012 la petrecerea SuperJeans, melodiile au venit de la sine. Acum avem 35 de cântece, deci entuziasmul este foarte mare și crește.

Despre ce este primul vostru single: GRAVITY?

Este despre acel sentiment ciudat când ai luat decizia de a ieși dintr-o relație care este deja stricată. Sunt niște trăiri care îmbină foarte straniu stări de fericire cu tristețe, cu regrete, dar și cu o împăcare cu sine. Deci câteodată apare o  dezechilibrare emoțională și suferi.

Care sunt influențele muzicale ale formației?

Melodiile cu versuri scrise bine și cântate din inimă.

Suntem încă foarte influențați de Beatles si de muzica din 60’, unele din cele mai bune melodii sunt din acea perioadă. Apoi hardrock-ul din anii 70’, care a definit cum să se cânte muzica rock foarte tare. Pop-ul din anii 80’, când multe melodii pop se difuzau la radio și erau cântăreți și instrumente adevărate. Aș putea să vorbesc la nesfârșit…

Există un stil muzical, care să nu vă placă?

Nu-mi place muzica house. Nu cântece specifice, dar mai mult stilul în general, pentru că 95% din el nu este foarte bun.

Care sunt planurile formației The Öresounds?

Nu avem un plan anume, dar vom lansa 10 single-uri până anul viitor și vrem să scoatem un album cu câteva bonus tracks. Poate facem și tricouri, cești de cafea personalizate. J Nu, nu… glumesc, ne vom concentra pe muzică,  să cântăm bine, să scriem bine și să o lansăm în lume. Atunci vom vedea ce se întâmplă. Până acum am primit un feedback pozitiv din România și chiar din toate colțurile lumii, deci cine știe…

Ce înseamnă numele ” the Öresounds”?

Înseamnă două lucruri: mai întâi, canalul de apă care separă Danemarca de Suedia se numește Öresound, și pentru că eu locuiesc în Suedia, iar Andy înDanemarca, s-a potrivit perfect; de asemenea ”öre” înseamnă ”ureche” în limba scandinavă, deci o traducere exactă a numelui Öresounds poate fi ”suntele urechii”. Știu, are un aspect mai neardy, dar e cool.

Cum apare o melodie ”the Öresounds”?

De cele mai multe ori, eu vin cu versurile și cu melodia și apoi Andy le produce și le transformă într-un cântec. Eu sunt cu pop-ul și el este rockerul care adaugă puțin praf de pe chitară și de pe geaca de piele J . Este o adevărată plăcere să lucrăm așa și abia aștept să lansăm și celelalte melodii. Sunt câteva piese foarte faine!

Cum te descurci cu noul proiect muzical ” the Öresounds” cu SuperJeans.ro și cu celelalte proiecte? 

Muzica se îmbină perfect cu industria vestimentară, cu jeanși și rock’n’roll. Cred că m-am născut așa, îmi place să fiu ocupat și să duc lucrurile până la capăt. Familia totuși este mereu pe primul loc, deci toate celelalte proiecte se luptă mereu pentru locul 2. Este o perioadă plină de entuziasm acum.

oresounds3


Am ceva de spus:

