La mai mulți, Maestre!


Alifantis-40-de-ani-pt-site22

Astăzi e o zi specială! E marți, e zi cu program full, dar trebuie să sărbătoresc acest moment alături de voi. Mereu găsesc timp pentru marii noștri artiști. Nici n-aș putea altfel!

Astăzi, maestrul Nicu Alifantis aniversează 40 de ani de carieră muzicală. Mult, puțin, nu știu. Știu doar că vreau să fie cât mai mulți de acum înainte.

Viața fără muzică ar fi surdă și mută. Viața fără muzica domnului Alifantis ar fi pustie, tăcută, monotonă. Mulțumesc lui Dumnezeu că v-a dăruit nouă, românilor, Maestre! Mulțumesc că ne înveseliți auzul cu sunete, cuvinte, note muzicale, versuri, amintiri, suflet, dragoste, povești, istorii. Să  ne trăiți mulți, mulți ani și să tot cântați, să vă audă românii de peste tot în lume și să se simtă ca acasă. Sunt mândră că sunt româncă tocmai pentru că există oameni ca dumneavoastră. Sunt mândră că contemporană cu dumneavoastră! Să fiți sănătos!

Stați puțin, să-mi șterg lacrimile care curg fără voia mea și să vă spun câteva și despre noul album.

Așa se întâmplă când scrii cuvinte cu suflet.

Așa .. Să continuăm, zic!

Cu ocazia aniversării celor 40 de ani de muzică, maestrul lansează Mozaic, un album de suflet, cu suflet, 14 melodii, multe amintiri.

Suntem invitați de asemenea la concertele din data de 20 și 21 mai de la Opera Națională București.

Ce să vă mai zic? Sufletul meu cântă. Cuvintele nu-și mai au rostul. Ascultați albumul! Fiți fericiți!

La mulți ani, Maestre!coperta-1-vinyl-438x438

”Dar azi mai nebuloasă-mi pare scena
În care-o tragedie m-a pătruns.
Și ziua-i tristă, plânge și balena…
Doar vid şi nefiinţă am ajuns.
Îmi zumzăie sub şale «macarena».
Şi «twist»-ul zumzăie. Şi e de-ajuns!”


9 thoughts on “La mai mulți, Maestre!

  1. Pingback: Mozaic | Alma Nahe
      1. Am intrebat, pentruca nu oricine poseda emotia duiosiei
        Cat despre lacrimile rare, si in deserturi,cad rar, cateva picaturi, dar tot ploaie sunt!
        Repet:
        Impresionanta, sinceritatea!
        Nu toti o avem!
        O ascundem sub un cinism, ce se vrea barbatesc!
        Onu

        Apreciază

Am ceva de spus:

