Noaptea la muzeu


Aseară, între orele 17:00 și 24:00, mai multe muzee din Iași au fost deschise publicului larg, în mod gratuit. Am rămas plăcut impresionată de cât de mulți oameni au răspuns afirmativ acestei inițiative (mult mai mulți oameni au fost cu o seară înainte la marele concert Forza Zu, dar aceia sunt altfel de oameni și nu m-au impresionat la fel – o să aflați într-un articol viitor  de ce și cum). Am mai auzit și altă dată de acest gen de eveniment în Iași, dar, din varii motive, nu am participat. Anul acesta însă, nu mi-am mai permis să-l ratez. Prin urmare, alături de o prietenă am luat orașul la pas în căutarea muzeelor, pe care le-am și găsit, așteptându-ne cu drag.🙂

Mai jos găsiți o serie de fotografii realizate de mine. Nu sunt cine-știe-ce, având în vedere că e prima dată când mi-am încercat acest ”talent”.

 


Am ceva de spus:

