La mulți ani My Life As Ioana !


La mulți ani pentru că aseară ai împlinit 2 anișori de wordpress.com.

Pentru că exiști.

Pentru că mă reprezinți.

Pentru că exprimi ceea ce simt și sunt.

Pentru că ești unul din lucrurile pe care le iubesc cel mai mult.

Pentru că nu aș putea trăi fără tine.

Pentru că m-ai făcut dependentă de tine.

Pentru că dai alt sens tuturor lucrurilor.

Pentru că îmi dai ocazia să învăț.

Pentru că îmi dai ocazia să mă perfecționez.

Pentru că îmi tolerezi toate.

Pentru că ești mereu aici atunci când sunt nervoasă / frustrată și am nevoie să mă descarc.

Pentru că ești mereu aici când am bucurii și fericire și iubire și vise de împărtășit.

Mulțumesc pentru că ești EU-l care nu pot fi în viața de zi de zi.

La mulți ani dragul meu blog!

capture-20130526-212214


13 thoughts on “La mulți ani My Life As Ioana !

  1. Cum niciodata,nu-i tarziu,ii urez si eu cu drag,multi ani,”Pentru că ești mereu aici când am bucurii și fericire și iubire și vise de împărtășit,si pentru că ești EU-l care nu pot fi în viața de zi de zi”.
    Excelent spus!
    Chintesenta!
    Eu sunt la grupa mare, am trei si trei luni! 🙂
    Onu

    Apreciază

                1. Nu atat de intunecata si nu cu atat de multe fete. Negrul denota eleganta, de aia imi place atat de mult. Din punctul asta de vedere wordpress nu ma ajuta prea mult, in sensul ca nu are inca skin-ul care sa ma reprezinte cel mai bine.😀

                  Apreciază

Am ceva de spus:

