citește cineva?


Salut! Ce mai faci? Când ai citit ultima carte?

Eu tocmai am terminat (de recitit) romanul ”Dona Flor și cei doi soți ai ei” de Jorge Amado și mai am o listă lungă de cărți care abia așteaptă să-mi ajungă în mâine. Dar pentru că sunt studentă și pentru că nici spațiul de acasă nu-mi permite să am o bibliotecă mare, am decis să renunț la câteva cărți, pe care le găsiți mai jos.

Te rog să transmiți acest articol mai departe, să ajungă la eventualii cititori interesați. Mulțumesc!😀

1. Dona Flor și cei doi soți ai ei – Jorge Amado – 30 RON

2. Adevărul despre mămici – 4,5 RON

3. Adevărul despre tătici – 4,5 RON

4. Adevărul despre copii – 4,5 RON

5. Adevărul despre stres – 4,5 RON

6. Portretul lui Dorian Gray – Oscar Wilde – 5 RON

7. Paranormal – Kiersten White – 30 RON

8. În umbra omului – Jane van Luwick – Goodall – 13 RON

9. Marea trecere – Cormac McCarthy – 25 RON

10. 100 de experimente în psihologie pentru a ne cunoaște copilul – Serge Ciccotti – 15 RON


7 thoughts on “citește cineva?

  1. Eu citesc, Ioana! Acum citesc „Personalitate plus” . Mai am 10 carti pe raftul cu „necitite” si inca o lista de aproximativ 500 de titluri.

    In ultimul timp am observat ca multe persoane se apuca de aceast „joc”. Asta ma bucura foarte mult!

    Spor la citit!

    Apreciază

Am ceva de spus:

