Ai plecat


Ai plecat fără să te gândești

Ai zis doar că nu mă mai iubești.

Te imploram să rămâi, să pot exista,

Nu știu să trăiesc fără tine,

Nu cred să pot rezista.

Ai plecat și-ai lăsat în urmă amintiri,

Cioburile unei vechi iubiri.

Visez că te țin în brațe din nou

Dar tu nu ești, mă trezesc plângând de dor

Și simt că mă sufoc, că mor.

Ai plecat, s-au sfârșit toate

Și sufletu-mi plânge în singurătate.

Eram împreună, la bine și rău

Cum aș fi putut să-mi imaginez că vreodată

Voi deveni trecutul tău?

Ai plecat în brațele alteia

Și-ai șters tot ce-mi aparținea: săruturile, iubirea.

M-ai făcut bucați

Și doare tare că n-ai vrut

Să mă asculți, să mă crezi.

Ai plecat

Ți-ai găsit altă viață,

M-ai îngropat, dar eu încă respir iubirea noastră.

580581_601864436514454_796513846_n


2 thoughts on “Ai plecat

Am ceva de spus:

