Acum


Acum când plouă în casă

Și s-au stins lumânările de pe masă.

Acum când timpul în urmă am lăsat

Și trandafiri leneși stau pe pat.

Acum când luna dispare din cer

Și eu sunt aceeași de ieri.

Acum când îmi odihnesc picioarele obosite

Și trista-mi poezie te lasă fără cuvinte.

Acum când e zăpadă pe covor

Și ne inundă lumina vestitelor zori.

Acum când lumea întreagă se trezește

Și tăcere ta mă îngrozește.

Acum când valurile mării dau buzna peste noi

Și suntem ca întotdeauna doi.

Acum când ne redescoperim

Și fără ură putem în ochi să ne privim.

Acum când ne-am săturat să ne certăm

Și vrem doar o discuție liniștită să purtăm.

Acum când locul am reușit să mi-l găsesc

Și pot atâtea să-ți mărturisesc.

Acum pot să-ți spun de ce te iubesc

Și câte-n lună și-n stele să-ți povestesc.

Acum pot să-ți arăt din ce lume am venit

Și cât de recunoscătoare sunt că te-am întâlnit.

Acum pot să-ți arăt din ce mi-e făcută inima

Și rănile pe care mi le-a lăsat iubirea.

Acum nimeni nu ne poate separa

Și pare floare la ureche:

Tu-mi ești aer, eu îți sunt suflet pereche.

942923_612680698766161_1095750002_n


3 thoughts on “Acum

  1. Pingback: Azi vă premiez |

Am ceva de spus:

