În așteptarea lui Matei – II


Totul e într-o continuă schimbare. Viața se schimbă cu fiecare minut. La fel și eu. La fel și Matei. La fel și toate celelalte lucruri care ne înconjoară. Acele lucruri mici, mărunte, care ne alcătuiesc și ne definesc.

E atâta pace în juru-mi. Atâta liniște și atâta fericire. Mă pot considera cea mai fericită femeie din lume. Dar când o să-mi țin puiul în brațe o să fiu.. cea mai super-extra-mega-fericită femeie din lume.

Mai este timp de trecut până când aceasta se va întâmpla, dar numai faptul de a-i auzi inimioară bătând sau simțindu-i piciorușele jucăușe îmi creează atâtea gânduri și mult mai multe emoții și sentimente.

Aceasta e realitatea mea. Iar ceea ce mi se întâmplă, nu se întâmplă din întâmplare, ci cu un rost anume.

Serios, nu contează ce am trăit până acum, Nu e vorba de trecut şi de ce ar fi putut să fie, ci de ce ar putea să fie AZI, dacă alegi să fii omul potrivit la timpul potrivit!

Dar dacă totuși privesc înapoi, spre încercările prin care am trecut, o fac doar să-mi amintesc cât sunt de puternică! Și voi fi din ce în ce mai puternică. Pentru Matei!

pui


One thought on “În așteptarea lui Matei – II

Am ceva de spus:

