Vă rog să nu mă certați


Bună dragilor!

Ce mai faceți?

Eu sper din tot sufletul că faceți bine. Dar dacă tot vă vizitează problemele, ceea ce e absolut normal, vă doresc să treceți cu bine de ele.

Eu sunt bine acum. Nu, nu vă imaginați că mi-a fost rău, doar că m-am simțit copleșită de tot ce mi se întâmplă și am avut nevoie de timp. Timp ca sa asimilez minunățiile pe care le trăiesc. Timpul le rezolvă pe toate, nu-i așa?

Dar iată că timpul a trecut iar eu am uitat să mă așez și să mai scriu câte ceva aici, pentru mine, pentru voi. Nu sunteți supărați, nu-i așa?

Să luăm lucrurile pe rând:

1. Matei e bine. E agitat. E foarte activ. Joacă mult fotbal. Mai ales când aude vorbindu-se în jurul lui. Presimt că va fi un (mare) fotbalist.

pediatria

2. Mâine merg la ecograf și aflu dacă Matei e băiat sau .. fată. :)) Da, poate că sună ciudat, dar încă nu știm sexul bebelușului. Atât eu, cât și cei din familie simțim că e un băiețel voinic, dar .., cu părere de rău, sunt conștientă că ne putem înșela. Abia aștept ziua de mâine!

3. Suntem în mijlocul unei ”mici” dileme : dacă e fetiță, va fi relativ ușor să-i alegem numele, dar dacă e băiețel (așa cum ne așteptăm), e foarte dificil să cădem de acord asupra numelui. Ne ajutați puțin, vă rugăm?😀 Noi ne dorim să aibă 3 prenume, astfel încât să-și poată alege în etapele vieții (mai ales în adolescență – vorbesc din experiență, pentru că eu nu am avut ce alege, deși mi-am dorit :)) ) ce prenume îi va place: unul dintre acestea va fi Matei (am zis!), unul ar trebui să fie de sfânt, care să-l protejeze s care sa se sarbatorească în prima jumătate a anului (pentru că el se va naște în a doua jumătate a anului), dar să nu fie George😀, și încă unul care să fie pe placul tinerilor de peste câteva zeci de ani.😀 Nu-i chiar așa ușor, nu? Voi ce idei de prenume aveți? Abia așteptăm sugestiile voastre!

4. V-am zis că mi-am găsit job? A trecut deja o lună. Încep să mă obișnuiesc cu programul și cu ritmul de lucru și chiar îmi place ceea ce fac. Totul merge foarte bine!

5. Probabil mai aveam multe să vă povestesc, dar nu mai știu. M-au cuprins iarăși gândurile despre Matei și nu mă mai pot gândi la altceva. Măcar aveți vești de la mine!😀

Week-end prelungit plăcut!


9 thoughts on “Vă rog să nu mă certați

  1. Mă bucur pentru veștile minunate! Vă doresc o legătură trainică și fie ca toate provocările să fie doar preludiul pentru o viață frumoasă.
    Copiii cu numele Matei, pe care îi cunosc eu, își serbează onomastica pe 16 noiembrie, deoarece în calendarul ortodox, la această dată, este Sfântul Matei.
    Toate gândurile mele bune!

    Apreciază

    1. Mulțumim tare mult!
      Numele Matei ni s-a parut potrivit pentru bebe inca din momentul in care am aflat despre sarcina. Eu aveam mai demult o lista cu nume (majoritatea de baieti) adunate din cartile pe care le citeam sau din filme. Culmea e ca Matei nu se afla pe acea lista.🙂

      Parintii mei sunt religiosi si ne-am interesat despre Sfantul Apostol si Evanghelist Matei, care intr-adevar este sarbatorit pe 16 noiembrie, insa nu este atat de cunoscut. Si mai mult pentru ei ne dorim sa-i punem si un nume de sfant mai cunoscut, dar inca nu ne putem decide pe care sa-l alegem (si nici nu sunt atat de multi🙂 ).

      Mulțumim încă o dată! Numai bine!

      Apreciază

    1. Mulțumim frumos Răzvan!😀

      Nu am putut sa-i aflam sexul. I-am vazut doar fata putin si seamana cu mine.😀 Doamna doctor a zis ca e posibil sa fie fata. Totusi, nu ma grabesc. Cum ai zis, sanatos sa fie. Si noi pe langa el!

      Am notat numele. Dar dacă e fetiță?

      Poți spune că sunt nebună (sună bine: nebuna de la Psihologie. Îmi stric cariera înainte de a o avea ;)) ), dar mă gândeam chiar să facem bilețele cu toate numele care ne plac și considerăm că i se potrivesc, le așezăm undeva și-l lăsăm pe bebe (la ceva timp după ce se naște) să dea cu mânuța peste nume și să i le punem pe cele 3 pe care le atinge. Bineînțeles că o să filmăm totul, iar când va fi mare nu va avea ce să ne mai spună.😀 Una din marile mele temeri e să nu-i placă numele alese de noi.😦

      Să dea Domnul să rămână aici ceea ce scriu despre el și peste zeci și zeci de ani. Deși mă îndoiesc.. Citisem pe Jurnalul unei Eve (http://jurnaluluneieve.wordpress.com/2013/08/17/sa-iti-vorbesc-putin-despre-eva/) că a mai avut un blog pe care scria destul de multe lucruri si intr-o zi a disparut. De asemenea am mai auzit ca aștia de la WordPress șterg din bloguri când și când, mai ales din cele mai vechi, și asta fără să te anunțe.😦

      Apreciază

  2. Mă gândeam la un moment dat că mi-ar plăcea să am tripleți. Și să-i cheme Mihai, Gabriel și Rafael🙂 , cei 3 arhangheli care se sărbătoresc împreună pe 8 noiembrie, deși cei mai mulți preoți nici n-au habar de Rafael (sau Rafail, după modelul Mihail, Gavril). Sunt 4 arhangheli numiți în Biblie. Ceilalți 3 au alte nume la fiecare ramură a bisericii ortodoxe.🙂

    Apreciază

Am ceva de spus:

