Despre copii, prietenii, oameni și nevoi


notițe în sufletul meu

Oamenii sunt așa cum sunt. Dragostea și prietenia nu sunt datorii sau obligații. Nu faci nimic din obligație, ci pentru că simți și faci de drag. Nu ai nevoie să demonstrezi nimănui nimic. Cine vrea să te iubească, te iubește pur și simplu. Cine te suportă, te suportă așa cum ești. Cine poate să fie lângă tine, e.

Nici pe mine nu mă întreabă nimeni ce mai fac. Dar nici nu am nevoie să mă întrebe. Ce pot să răspund? Nimeni nu îți înțelege gândurile, dorul, stările, durerile dar majoritatea vrea să le știe.

Fiecare are problemele lui. Azi e bine. Mâine nu mai e. Singuri trecem prin toate. Așa că eu, dacă am nevoie de cineva, stau singură până îmi trece. Și ies între oameni atunci când nu am nevoie de nimic din partea lor. Așa nu le cer nimic. Și tot așa, nici nu primesc nimic din partea…

Vezi articol original 791 de cuvinte mai mult


Am ceva de spus:

