Primul cadou pentru bebe


Astăzi, bebe Matei sau bebe Daria (încă nu știm care este, deși cam dă semne de supărare atunci când îi zicem Matei :D) a primit un mic cadou, din partea mea bineînțeles. Știu că după ce o să se nască o să primească o mulțime de cadouri și o să-l răsfețe toată lumea. Până atunci am eu grijă să-l răsfăț foarte mult. Și nu în sensul rău.

Am citit undeva (nu-mi mai amintesc unde, pentru că citesc foarte multe cărți și articole referitoare la maternitate) că acei copii cărora li se citește măcar 20 de minute pe zi, de preferință povești și încă din perioada când sunt în burtică, vor fi mai inteligenți decât copiii cărora nu li se citește nimic. E logic că ne dorim să fie un copil inteligent, nu-i așa? Și mai ales ne dorim să-i placă și lui să citească mult, să fie curios și creativ.😀

Prin urmare, i-am dăruit astăzi cartea 50 de povești de adormit copiii.

page

Să am spor la citit, zic!  


4 thoughts on “Primul cadou pentru bebe

  1. Când e în burtică, de la o anume „vârstă” încolo, un bebe aude, simte, percepe tot ce se întâmplă în jurul lui. Iar tu i-ai făcut un cadou minunat! Să se bucure maxim de el! Dar asta tu vei vedea abia mai târziu.🙂
    Sunt povești cu zâne, cu prinți sau povești unisex?🙂

    Apreciază

Am ceva de spus:

