Între noi fie vorba..


.. simt astăzi nevoia de a (vă) vorbi puțin despre mine-cea-de-acum și încă puțin despre mine-cea-de-demult, despre mine-cea-mică, despre mine-cea-de-la-inceputuri.

Pot să recunosc că am fost dintotdeauna și sunt o norocoasă. Evenimentele recente din viața mea care mă îndeamnă cu entuziasm să spun acest lucru le cunoașteți deja. Nu v-am povestit foarte multe despre ele pentru că e greu să găsesc cuvintele potrivite pe care să le așez frumos în propoziții și fraze care să exprime ceea ce simt, dar în mare știți despre ce e vorba. Însă sunt și evenimente din trecut care mă determină să mă consider norocoasă.

(Să nu vă imaginați acum că am avut parte numai de evenimente frumoase, fericite. Am și suficiente episoade triste și dureroase, dar sunt îngropate suficient e adânc în suflețelul meu și nu vorbesc decât foarte rar și cu foarte puțini oameni despre ele, încercând și reușind, de cele mai multe ori, să-mi concentrez atenția și energia asupra lucrurilor care mă fac să zâmbesc.)

Unul dintre acestea (adică dintre evenimentele fericite) este faptul că am cunoscut muzica încă din frageda-mi pruncie, deoarece tatăl meu era un tânăr înnebunit după muzică și mai era și DJ-ul (probabil că nu asta era denumirea lui de atunci) discotecii din localitatea în care am crescut. Copilăria mi-a fost marcată, în cel mai bun mod, întâi de magnetofoane și role cu benzi, apoi de casetofoane și casete, urmând ca în adolescență să descopăr singură (și să devin dependentă de) CD-urile și walkman-ul, mp3-ul, telefonul mobil și ipod-ul.🙂

24

Probabil veți spune ”Așa, și?” Ei bine, așa m-am îndrăgostit de trupa Vunk (Vank în acea perioadă) și de melodia lor 1000. Apoi băieții au scos multe alte melodii, s-au maturizat, s-au schimbat, iar eu am făcut același lucru. Am crescut alături de Vunk, m-am îndrăgostit, am suferit, am mers mai departe, m-am maturizat, iar acum aștept bebelușul meu iubit (care e deja familiarizat cu melodiile Vunk și pe care o să le asculte și el în copilărie și mult timp de acum înainte, sper!).🙂

Pentru că am adus vorba de ”Așa, și?”, știți ce se întâmplă pe 3 octombrie, nu-i așa? Pe lângă faptul că e ziua de naște a surioarei mele ”dragi” (😀 ), atunci va avea loc și cel mai frumos, minunat, organizat-cu-mult-suflet concert marca Vunk care poartă denumirea ”31013 – #așașishow”, iar actualii fani, cât și viitori fani ar trebui să fie cu toții acolo, cântând, sărind, fiind fericiți!😀

Când cei de la Blogalinitiative.ro au anunțat dimineață această campanie, abia așteptam să apară și să văd despre ce era vorba, fiind plăcut surprinsă de ceea ce am aflat. Parte din provocarea lor e să spun ce melodie aș dori să ascult la concert și să povestesc pe scurt ce mă leagă de ea.

Fără doar și poate, cântecul meu preferat este Baladă pentru o minune. Pe scurt, pentru prima dată l-am auzit la o terasa, prin primăvara-vara lui 2008, când eram cu iubitul meu. Destinul l-a transformat într-un imn al vieții ele, pe care acum, dar mai ales în seara concertului, vreau să i-l dedic bebelușului meu, care este, nici mai mult, nici mai puțin decât o minune mică.

Revenind la băieții de la Vunk, care sunt mai creativi, inventivi, sufletiști și fericiți ca oricând, vă rog să le urmăriți și Jurnalul de concert pe http://vunk.urban.ro, un proiect unic pentru piata din online-ul românesc. 

ziua-17-16-15

Nu uitați: #așașishow, Sala Polivalentă, 3 octombrie, ora 19:00! 

See you!


4 thoughts on “Între noi fie vorba..

Am ceva de spus:

