Săptămâna bloggerului chibzuit – Jurnal


2thumbs_201689Luni, Chinezu a lansat această provocare pe care am acceptat-o fără să stau pe gânduri, chiar dacă (sau mai ales pentru că) și la mine stau banii ca ”picătura de apă pe puful de gâscă”. Chiar astăzi la servici discutam cu doi dintre colegii mei că la mine banii vin și pleacă, nu stau cu mine la discuții, nu ne împrietenim, nu.. nimic. Banii trebuie să circule, iar eu nu îi încurc în îndeplinirea ”misiunii” lor. :))

Să vedem ce am cheltuit eu până acum:

Luni și marți am fost în concediu și am fost la mama, deci nu am cheltuit absolut niciun bănuț.😀

Azi:

Iaurt simplu Zuzu 1 RON (Kaufland – pentru micul meu dejun sănătos🙂 )

Corn cu cremă de vanilie 2 RON (Kaufland – gustarică🙂 )

Produse AVON (cremă de mâini, deodorant, fond de ten) 40 RON (de la colegul meu Bogdan – pentru mama mea)

Transport acasă-Iași-acasă (fac naveta) 11 RON

Total = 54 RON.

Să vedem și zilele următoare!😀

 

Voi, băieții cărora vă era dor de provocări: Petru și Dan, ce ziceți? Vă băgați? ^_^


10 thoughts on “Săptămâna bloggerului chibzuit – Jurnal

        1. Cu plăcere!
          Îmi imaginez! Însă e un exercițiu foarte fain acest jurnal al cheltuielilor. Cu toate că, atunci când vorba de pasiunile noastre nu mai contează cât de mult cheltuim. Mai interesant și de luat aminte e când ”aruncăm bani pe fereastră”.

          Apreciază

Am ceva de spus:

