Săptămâna bloggerului chibzuit – Jurnal – continuare (Update)


2thumbs_201689Iată că au mai trecut 2 zile, prin urmare, e nevoie să-mi scriu cheltuielile, care nu au fost multe, spre surprinderea mea.😀

Joi:

– Iaurt simplu Zuzu 1 RON (Kaufland – pentru micul meu dejun sănătos :) )

Struguri negri 5 RON (magazinul de pe colț :D)

O punguță Bruschetti Maretti 2,4 RON (magazinul de pe colț :D)

Gume Airwaves 2 RON (magazinul de pe colț :D)

– Transport  11 RON

Total = 21,4 RON.

Vineri:

– Iaurt simplu Zuzu 1 RON (Kaufland – pentru micul meu dejun sănătos :) )

– Transport  11 RON

Total = 12 RON.

 

Update:

Sâmbătă:

– 0 cheltuieli

 

Duminică:

Botine Olga 59,99 RON (ro.bfashion.com – pentru că nu m-am putut abține :D)

Total59,99 RON.

 

Totalul săptămânii = 147,39 RON.

E mult? E puțin? Voi ce ziceți?


8 thoughts on “Săptămâna bloggerului chibzuit – Jurnal – continuare (Update)

        1. PS: Se pare că nu ai citit și celălalt articol și nu știi că această provocare primită de la Chinezu` arată de fapt că nu suntem atât de chibzuiți și e un exercițiu prin intermediul căruia am putea deveni mai chibzuiți.
          Să te provoc să-ți înșirui cheltuielile?
          Să o provoc și pe Diana? :>

          Apreciază

  1. Incredibil. Nici eu nu am cheltuit atat de putin, niciodata. Personal trec de 200 de lei pe saptamana dar asta datorita ca am un job cam obositor si mai trebuie sa fac sport si mancare buna. Dupa 8 ore in fata pc-ului trebuie neaparat si doua ore de sport.

    Apreciază

    1. ;))
      Și eu lucrez 8 ore în fața pc-ului, dar fac naveta si merg mult pe jos (as avea nevoie sa fac si eu mai mult sport, dar..😀 ), iar de mancare se ocupa mama să-mi pună pachețel în fiecare zi.

      Apreciază

Am ceva de spus:

