Vorbim despre UEFA Champions League Trophy Tour presented by Unicredit în România?


Iubim sau nu iubim fotbalul?

Bineînțeles că-l iubim.  Eu și întreaga mea familie. În copilărie fiind înconjurată de mulți bărbați (bunic, tată, mulți unchi și verișori) a fost oarecum imposibil să nu mă îndrăgostesc de acest sport. Îmi plăcea tare mult să joc fotbal (deși de cele mai multe ori doar stăteam în poartă) în fiecare week-end, când ne reuneam cu toții. De asemenea îmi plăcea să și urmăresc meciurile la TV, dar vă mărturisesc că acest lucru nu mi-a plăcut dintotdeauna. Nu înțelegeam prea bine de ce era luat atât de în serios. Dar, la fel de mult îmi plăceau și filmele, iar tatăl meu a decis să facem o convenție: eu mă uitam cu el la meciuri și el îmi citea subtitrările la filme.😀 Așa am făcut și așa am ajuns să urmăresc de fiecare dată cu mai mult interes fiecare meci important. Dar nu am ajuns încă pe niciun stadion pentru a-mi susține echipa favorită.

Îmi doresc asta, dar deocamdată o voi susține de acasă, din confortul căminului meu, de unde scriu acest articol și de unde vă spun că UEFA Champions League Trophy Tour presented by UniCredit a ajuns în România (în cadrul unui spectaculos turneu european prezentat de UniCredit, care a demarat în capitala Germaniei, Berlin, traversând Ungaria, România, Bosnia-Herțegovina și Bulgaria, pe parcursul a 5 săptămâni) în data de 29 septembrie, când Cupa a intrat în țară, iar evenimentele se desfășoară după cum urmează: 30 septembrie – Timișoara, 1 octombrie – Cluj, 2 octombrie – Brașov, 4 octombrie – București, nu Budapesta, nu Budapesta, unde va avea loc vineri o conferință de presă la care vor participa legendele fotbalului: Fabio Capello, Ambasador Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League Trophy Tour, și Miodrag Belodedici, Ambasador Oficial al Turneului în România. Evenimentul are loc pe 4 octombrie 2013, începând cu ora 12:00, în incinta expoziției “UniCredit Walk of Champions”, amplasată în Piața Enescu din București, nu Budapesta, nu Budapesta.

Trofeul

Fanii fotbalului, vor avea astfel parte de o experiență de neuitat, intrând în lumea
UEFA Champions League și traversând o expoziție presărată cu multe suveniruri
valoroase, aparținând unor figuri marcante din lumea fotbalului. Drumul vizitatorilor se finalizează cu vizitarea Trofeului, amplasat în cel mai înalt punct, pe puntea unui vehicul special supraetajat, într-un balcon ceremonial, unde fiecare poate urca și se poate fotografia cu acest simbol al fotbalului la superlativ, fiind transpus în atmosfera de sărbătoare.

Bucurați-vă fani ai fotbalului și mergeți la evenimente, nu stați acasă ca mine!  :D


One thought on “Vorbim despre UEFA Champions League Trophy Tour presented by Unicredit în România?

Am ceva de spus:

