Dariei


Fata mea. Îţi doresc ochi inteligenţi care să vadă – mersul legănat al pescăruşului, răsucirea frunzelor, meandrele torentelor, cadenţa picăturilor de ploaie pe luciul caldarâmului, curcubeele, urma zborului unui graur pe cerul oraşului. Îţi doresc urechi de auzit – murmurul izvoarelor nevăzute, cântecul matinal al prihorului, larma păsăretului din gardul viu, sunetul străzii reverberând prin arbori, zornăitul ancorei spre adâncuri, liniştea ce coboară pe măsură ce se ridică cortina. Miros ascuţit şi curios îţi doresc, să înţelegi esenţele ademenitoare, evanescente. Primele violete, mirosul pânzei proaspăt spălate, al castanelor coapte. Să poţi simţi atingerea fină a mătăsii şi a pietrelor încălzite de soare. Pisicile. Şi să ai mâini blânde şi iubitoare. Gust bun să ai, pentru pâinea nouă, pentru apa proaspătă, pentru vinul de ţară, pentru roşiile culese din grădină. Draga mea, îţi doresc viaţă.

(“Fiicei mele, cu dragoste”, Helen Exley – Ed. Alfa)

fiicei_mele


2 thoughts on “Dariei

  1. foarte frumos!
    Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

    Apreciază

Am ceva de spus:

