Casă, dulce casă!


Ei dragii mei, vă era dor de noi? Noi, adică eu și bebe. Vă întreb pentru că mie una îmi era tare dor să scriu, să vă citesc, să aflu ce mai faceți, cum vă simțiți, ce mai citiți, ce mai ascultați, pe unde vă mai plimbați. Mi-a fost tare dor de mine ca blogger-iță și cititoare de bloguri.

Dacă v-ați făcut griji pentru că am disparut brusc din peisaj (sau dacă nici nu ați observat acest lucru), am câteva vești pentru voi. Vești minunate și mai puțin minunate.

Să nu vă mai țin în suspans: bebe s-a născut pe 23 octombrie, la ora 6:15 AM.😀

Un băiețel sănătos, frumos!

DA, ați citit bine, e băiețel. E Matei Gabriel al meu, despre care vă ziceam la început!

Lucrul mai puțin minunat care mi s-a întâmplat a fost incompetența medicului de a ne oferi o certitudine asupra sexului bebelușului, ținând cont că echografiile au fost făcute începând cu luna a 6-a, când organele genitale erau formate și ar fi trebuit să-și dea seama că e băiețel. Încă sunt indignată de puținul interes pe care-l acordă medicii din țară (majoritatea lor) pacienților lor dacă aceștia nu le … întinde banul, dar aproape că îmi trece de fiecare dată când mă uit la minunea cea mică. E un bebeluș perfect! E ceea ce ne-am dorit cel mai mult!

Apoi ni s-a mai întâmplat un lucru neplăcut: a trebuit să stăm în spital câteva zile (cam multe) deoarece Matei a făcut icter și nu a fost îngrijit corespunzător. Dar vinerea trecută, la amiază am avut surpriza de a fi anunțați că vom fi externați și că vom merge acasă!

Suntem foarte fericiți acasă și suntem tare ocupați cu cel mic, cu musafirii care sunt curioși și fericiți să-l cunoască, dar mai ales cu pregătirea botezului care va fi joia viitoare.

Acum sper că îmi înțelegeți lipsa dintre voi😀

Și poate că nu o să reușesc să scriu la fel de des ca până acum, dar cu siguranță voi urmări și voi citi articolele voastre!

Pe Matei îl puteți vedea aici: https://www.facebook.com/ioana.dabija.14/media_set?set=a.244747615682452.1073741844.100004416452370&type=3 :)

Numai bine!


12 thoughts on “Casă, dulce casă!

Am ceva de spus:

