Momente speciale


*

Clipa în care am aflat că Matei al meu va veni pe lume a fost un moment surprinzător de special.

*

Clipele în care el era în burtică iar eu îi vorbeam și-i povesteam tot felul de lucruri erau momentele noastre speciale.

*

Clipele când dădea din piciorușe la fiecare atingere a burticii erau momente speciale.

*

Clipa plină de emoție în care l-am văzut prima oară.

*

Clipa în care l-am ținut în brațe prima oară.

*

Clipa în care s-a uitat la mine cu ochișorii lui mici și de un albastru închis.

*

Clipa în care mi-a recunoscut vocea.

*

Clipele în care i-am mângâiat fiecare părticică din corp.

*

Clipele în care îi veghez somnul.

*

Clipele în care zâmbește, chiar dacă o face în mod reflex.

*

Clipele în care a fost botezat.

*

Clipele în care nana i-a făcut băița de după botez.

*

Clipele petrecute împreună, doar el și cu mine.

*

Toate aceste clipe sunt cele mai speciale momente pe care le-am trăit în toată viața mea!

***

Spune și tu care sunt momentele tale speciale din zi și din viață, într-un comentariu la acest articol și într-un comentariu pe blogul Tomatei cu scufiță  și poți câștiga un weekend la Predeal! Succes!


3 thoughts on “Momente speciale

Am ceva de spus:

