Respiră.


Respiră. Inspiră. Expiră. Inspiră pe nas. Expiră pe gură. Relaxează-te.

Fiecare persoană, fiecare dintre noi avem probleme, nu-i așa? Unele sunt mai mici, altele mai mari, unele mai simplu de rezolvat, altele mai dificile, dar toate au cel puțin o soluție.Cred!

Nu știu sigur, dar îmi place și vreau să cred că fiecare dintre noi avem puterea, forța, și de ce nu, chiar înțelepciunea de a ne rezolva fiecare problemă.

Eu, chiar dacă nu am o  mulțime de ani în spate, pot să spun că nu am dus o viață lipsită de griji și probleme, ba chiar acestea m-au însoțit de mică și copil fiind le-am resimțit mult mai acut decât ceilalți implicați.

Și totuși, aici sunt.

Și totuși, încă stau dreaptă, cu fruntea sus, pieptul înainte și călcâiele apropiate. Iar viața merge înainte, chiar dacă nu știu ce-mi mai rezervă.

Ideea e că nu trebuie să ne lăsăm doborâți, oameni buni!

Respirați și luptați!

Acum și de acum înainte lupt pentru Matei, dar până acum am luptat pentru mine. Spun acest lucru ca să înțelegi că motivația trebuie să vină din interior. Poate că așa ne e dat: să fim fericiți printre picăturile reprezentate de probleme.  Dar atunci când simțim că ne doboară: să respirăm doar! Să respirăm adânc și să ne punem uniformele de războinici!

PS: Totuși, nu luați problemele de orice fel prea în serios. Viața e doar una. Una este și inima fiecăruia. (așa cum scria de curând și Chinezu). Ai grijă de ea, ai grijă de tine! 


2 thoughts on “Respiră.

Am ceva de spus:

