Mă ajutați (cu voturile voastre) să câștig ceva?


1. Nu-mi vine să cred că fac asta și totuși o fac.

2. Nu-mi vine să cred că într-adevăr am pus articolului titlul de mai sus.

3. Știți că de obicei nu fac astfel de lucruri, nu-mi stă în caracter să ”cerșesc” pur și simplu voturi, like-uri și altele, dar de această dată e ceva mai special.

Să vă spun despre ce e vorba: pe mine mă prinde foarte devreme magia Crăciunului, a Sărbătorilor de Iarnă, și sunt în stare de multe lucruri pentru a o întreține și a o face să crească. E neprețuită pentru mine! Astăzi făceam lista cadourilor pentru cei dragi. Cele mai multe sunt pentru Matei, bineînțeles – și nimic pentru mine. Nu eram și nici nu sunt tristă din cauză că nu o să-mi fac niciun cadou, dar am dat peste un site, sponsorizat de Coca-Cola (sau ceva asemănător), și atât mi-a trebuit. S-a născut în sufletul meu o mică și inocentă speranță. Acesta este: http://www.sweatergenerator.com.

Ei bine, pe acest site poți să alegi să-ți creezi virtual propriul pulover de Crăciun. Intrați și vedeți cu ochii voștri cum stă treaba!😀 Eu am fost vrăjită din prima clipă și încă sunt. Altfel nu recurgeam la rugăminți fierbinți către voi, dragii mei! Îmi doresc tare mult acest pulovăraș pe care l-am decorat cu dragoste.

Sper să mă ajutați cu un vot (sau mai multe, pentru că puteți vota în fiecare zi până la sfârșitul lunii noiembrie) aici: http://CokeURL.com/xec7. Eventual puteți să rugați și alți prieteni să voteze? Vă rămân recunoscătoare! Pe curând!


5 thoughts on “Mă ajutați (cu voturile voastre) să câștig ceva?

Am ceva de spus:

