Blogul anului 2012?


Dan, iată că a venit momentul să răspund provocării lansate de tine. Sper că nu e prea târziu.

Să vă spun și vouă despre ce e vorba: despre o leapșă primită de Dan de la Andra, care a primit-o de la Felicity,  care a primit-o de la Arina, etc. :))

blog

Gata, acum chiar vă povestesc cum stau lucrurile. E foarte simplu, trebuie respectate următoarele reguli:

1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

 

Dan mi-a adresat următoarele întrebări:

1. Când și cum ai început să scrii pe blog?

2. Ce te definește pe tine ca persoană? Puțin Branding Personal?

3. Dacă ar fi să poți călători frecvent, care ar fi primele 3 locuri pe care vrei să le vezi?

4. Care a fost cel mai “nebun” lucru pe care l-ai făcut? (Argumentează)

5. Ce părere ai despre sistemul de învaățământ Românesc?

6. Cum îți gestionezi timpul în general?

7. Cariera sau propria ta afacere? (Argumente)

Și acum cele mai sincere răspunsuri ale mele:

1. Am început să scriu la începutul lui 2009 din curiozitate. În liceu am făcut programare, creare și design de site-uri, iar într-o zi în care mă documentam pentru o temă am descoperit o platformă de genul wordpress, dar diferită (nu-i rețin numele), care m-a atras prin design și am decis să văd care e treaba. Apoi un coleg a creat blogul clasei pe Blogspot, mult mai ușor de utilizat pentru începători și de fapt atunci am început să experimentez blogging-ul. Și am început prin a-mi publica poeziile (pe care le găsești și la începutul acestui blog :D).

2. Există mai multe lucruri și o persoană care, împreună, mă definesc: Matei, relațiile pe care le am cu cei dragi dar și cu restul lumii (modul în care mă raportez la ceilalți), job-ul, bunătatea dar și mici răutăți, zâmbetul și gropițele din obraji, modul în care îmi extrag fericirea și energia din măruntele momente pozitive pe care le găsesc în jurul meu, etc. Toate aceste lucruri care mă individualizează.

3. Japonia. Acasă. Japonia.😀

4. Postasem zilele trecute pe pagina mea de facebook o imagine cu următorul mesaj: ”Sometimes, the only way to stay sane is to go a little crazy.” (Uneori, singurul mod de a avea o minte sănătoasă este să fii un pic nebun.) Obișnuiesc să fac deseori mici lucruri nebunești. Ele dau savoare vieții. Cel ”nebun” lucru pe care l-am făcut a fost să mă prefac că sunt fantomă, în ziua mare, în parcul Copou: stăteam și citeam pe bancă, iar când se apropia cineva și-mi cerea voie să se așeze pe bancă mă uitam fix în ochii săi și-l îndrebam dacă mă vede într-adevăr, apoi dispăream după vreun copac și mă așezam pe altă bancă care să nu fie în vizorul victimei. ;)) Nu e chiar recentă faza, dar mi-o amintesc cu mare drag și mult amuzament de fiecare dată. Dacă se pune, cel mai recent și ”nebun” lucru e că am zile când zâmbesc fiecărui om pe care-l întâlnesc.🙂

5. Am cea mai proastă părere, la fel și despre majoritatea (dacă nu chiar totalitatea) celorlalte sisteme românești.

6. În urmă cu X luni aș fi avut alt răspuns la această întrebare. Acum îți spun că Matei îmi gestionează timpul. Cum știe el mai bine.😀

7.Și cariera, și propria afacere. Pentru că am un job și pentru că am o mică afacere. Și pentru că sunt la început cu ambele. Poate că peste ani, când o să am mai multă experiență și mica mea afacere va crește mai mare, voi putea într-adevăr să fac o alegere.

Mulțumesc!

 

Întrebările mele sunt următoarele:

1.Care este cea mai mare pasiune a ta ?  Cum a apărut aceasta?

2.Ce faci când nu faci nimic? 

3.Ce înseamnă pentru tine o viață bine trăită / trăită așa cum trebuie ?

4.Ce a rămas neschimbat la tine acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței ?

5.Ce nu se știe despre tine?

6.Care a fost prima lecție de viață pe care ai învățat-o?

7. Ce cărți citei în liceu / facultate și au lăsat urme ? Câteva titluri..

 

Iar bloggerii pe care îi provoc sunt: Vali, Monica, Răzvan, Laurențiu și colegul lui al cărui nume încă e un mister pentru mine, deși aș paria că e Alex, Dan. Ce ziceți dragii mei?


18 thoughts on “Blogul anului 2012?

  1. Imi place ”Sometimes, the only way to stay sane is to go a little crazy.” Uneori, putina nebunie ne ajuta sa gandim limpede. La mine functioneaza si stiu cum este s afii putin nebun si sa-ti mearga totul bine!

    PS: Cine-i Matei? Ai pomenit acest nume de 2 sau 3 ori in articol🙂

    Apreciază

  2. Nici eu nu aveam blogul în 2012. Și chiar și în 2013 îl am abia din august. Plus că nu prea mă dau în vânt după lepșe. Dar o să încerc să răspund aici să nu zici că-s băiat rău : 1. Lenevitul. Stăteam 2. Nimic. 3. O să răspund la asta de pe patul de moarte 4. Mărimea și culoarea ochilor 5. Lucruri pe care nici eu nu le știu 6. Că dacă faci caca pe tine, miroase 7. Manualele. Am făcut liceul și facultatea între 82 și 91. Ne rupeau ăia cu cartea.
    Am mai răspuns o singură dată la o leapșă, aici :
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2013/03/22/in-fine-am-pus-botu-la-o-leapsa/

    Apreciază

Am ceva de spus:

