Borcanul cu lucruri bune


Tipa de la HR a venit azi cu o idee foarte tare, educativă și potricită oricărei vârste (părerea mea :D):

”Așadar, se ia una bucată borcan (sau orice alt recipient pe care îl ai la indemână) și se plasează undeva la vedere, în casă. Începând cu 1 ianuarie, de fiecare dată când ți se întâmplă un lucru bun, îl notezi pe o bucată de hârtie pe care o pui în borcanul/recipientul respectiv. Pe 31 decembrie, deschizi borcanul și treci în revistă toate lucrurile bune care ți s-au întâmplat în anul care a trecut.”

Eu mă gândeam să-mi fac un borcan asemănător, dar cu dorințe și idei pe care să le pun în practică în 2014. Acum trebuie să fac rost de 2 borcane.

Ileana, Roxana și Roxana, Larisa, Adriana, Alex și Alexandra, Alina, Diana și Diana, Alma Nahe, Andra, Andreea, Roxana și Vicol, Monica și Elena, Gridorian, Grădinița, Tiberiu, Pishky, Loredana, Ștefania, Mădălina, Alex și Ionuț, Oana, Paul, Camelia, Anca, Petru și Dan, Răzvan, Alina, Vasile, Vali ce părere aveți? Băieți, voi v-ați preta la așa ceva sau considerați că sunt ”lucruri de fete”? Sau poate aveți alte idei pentru începutul noului an. Sunt nerăbdătoare să le citesc😀


34 thoughts on “Borcanul cu lucruri bune

    1. Nu-i așa? Mai ales că suntem tentați să ne amintim mai mult ce ni s-a întâmplat rău sau neplăcut peste an, și să minimizăm lucrurile care ne-au făcut să ne simțim bine și ne-au adus zâmbete pe buze😀

      Apreciază

    1. De acord, dar eu mă refer la măruntele lucruri bune care ne fac să zâmbim zi de zi. Dacă acestea rămân în minte,atunci vă consider o persoană foarte, foarte norocoasă! Mulțumesc, un sfârșit de an liniștit!

      Apreciază

      1. Am revenit!… Adevarat Ioana, numai ca am multe lucruri rele si imi trebuie mai multe borcane sau unul, dar sa fie cat mai mare…, . As vrea eu sa fiu norocosa, insa…am putine lucruri fericite, bune si de aceea le tin minte, in rest am lucruri bune facute pentru ceilalti, familie, prieteni, cunostinte, dar…asta nu se pune pentru ca toti uita, si eu as ramane cu borcanul plin de tristete. Oamenilor ce le faci bine uita foarte repede🙂 . Sarbatori Fericite! Pupici prietenesti si o seara frumoasa!

        Apreciază

  1. Fac asta deja😀 Am doua borcane. Unul cu lucruri bune si realizari pe toate planurile din 2013 si unul cu greseli si lucruri rele facute de mine in 2013. In ultima zi din an le voi face contabilitate si probabil in primele zile din an voi scrie ceva🙂 si asa continui si in 2014🙂 Ma cam iau gandurile cand ma uit la cele doua borcane si vad ca am destul de multe prostii dar si mai multe realizari!

    Apreciază

    1. Dan, WOW! Nu aș fi crezut că faci asta, dar mă bucură enorm. ”Așteptam” să critici ideea, dar acum .. te apreciez pentru ideea ta! Abia aștept rezultatele finalului de an și .. mult succes la anul!😀

      Apreciază

      1. :)) de ce sa critic? Dat fiind faptul ca sunt aglomerat cu activitatile mele, ajung sa uit unele detalii destul de importante care m-ar putea ajuta pe viitor. De asemenea uit si unele greseli pe care le fac si atunci e mai bine sa imi pun in ordine gandurile si sa am un back up intr-un borcan😀 Asa reusesc la final de an sa vad ce am realizat, orice detaliu, si ce am gresit, la fel tot in detalii. Fac asta de doi ani🙂

        Apreciază

  2. Draga mea, deja trebuie sa pui in borcanul faptelor bune un biletel despre aceasta postare. Insasi faptul ca m-ai nominalizat inseamna pentru mine pretuire, asa ca-ti multumesc!
    Ideea este minunata si cred ca e bine sa vedem lucrurile frumoase pe care le realizam, dar si sa ne motivam pentru a continua ceea ce pentru unii seamana a fi utopie. Mie imi place jocul, in general, iar faptul ca-ti aduni o echipa in acest sens (din care eu fac parte), ma provoaca.

    Am o rugaminte: sa editezi numele meu, deoarece al doilea prenume este NICORINA.

    Iti mai cer ingaduinta timpului, deoarece nu pot pune acum nazuintele mele in borcanul special, deoarece am niste termene pentru lucrari ce trebuie sa le predau urgent.

    Iti salut inca o data bunavointa si spiritul ludic si-ti transmit inspiratie privind perspectiva ta!

    Apreciază

  3. Chestia asta cu borcanul, eu o fac de doi ani, Ioana. Iar la final de an când scot toate bileţelele şi le citesc sunt bucuroasă de lucrurile bune din viaţa mea şi sunt recunoscătoare pentru tot.
    De obicei noi oamenii, de-a lungul anului, dăm prea mare importanţă lucrurilor neplăcute din viaţa noastră şi asta ne face nefericiţi şi nemulţumiţi şi nu este bine şi nu este corect, pentru că lucrurile bune din viaţa noastră sunt mult mai multe doar că noi nu le prea dăm importantă.
    O seară minunată îţi doresc, Ioana!🙂

    Apreciază

  4. Întâmplător sau nu, e o idee care aparține, în mod inițial, unui bărbat. Deci, nu e dedicată doar fetelor.🙂
    Mai există și varianta „borcanului de bun simț” sau „borcanului de valori personale”, în care să arunci o mulțime de bilețele cu citate pozitiviste, inspiraționale, specifice unei vieți de bun simț sau bilețele cu valori, scrise eventual de altcineva. Și să extragi de acolo un bilețel în fiecare dintre zilele când simți că ai nevoie de o încurajare sau de o valoare care să-ți domine ziua respectivă. Chiar dacă pare abstract, valoarea ce-o vei extrage îți va călăuzi ziua, îți va da un imbold incredibil! Vei simți și vei trăi momente în care-ți vei aminti de valoarea extrasă dimineața, înțelegând cât de utilă ți-a fost. Pe probatelea.🙂
    Felicitări pentru ceea ce faci tu aici și, implicit, cu viața ta!!!

    Apreciază

    1. Nu știam că ideea aparține unui bărbat. Toată admirația pentru el! Foarte bune și celelalte idei, nu ar strica să le pun în practică, tot mi-am dorit ca în acest an să fac lucruri noi.
      Mulțumesc frumos!😀

      Apreciază

Am ceva de spus:

