2013 – my review


Anul trecut, pe vremea aceasta scriam despre cele 13 dorințe ale mele.

Astăzi o să scriu despre câte s-au îndeplinit, câte nu. Și s-au împlinit 50% + 1.🙂

Neîmplinite:

1. Voi vizita un prieten care are nevoie de mine, care locuiește departe de mine și pe care nu l-am văzut deja de prea mult timp. – Dacă nu m-am grăbit suficent, am ratat vizita, pentru că acel prieten s-a mutat în Florența, Italia.

2. Voi vedea Dunărea. – ține de prima dorință.

3. Îmi voi decoda telefonul. M-am săturat de Vodafone. :D – Se pare că nu m-am săturat de Vodafone suficient de mult, dar mi-am luat și telefon cu cartelă Orange.

4. Voi pune pe picioare, alături de o mână de oameni talentați și prieteni buni, un proiect îndrăzneț și deocamdată secret. – Am fost nevoiți să anulăm proiectul deoarece în viața mea a apărut Matei, un alt prieten s-a mutat și el în Italia, iar ceilalți au avut și ei problemele lor.

5.  Voi ajunge în București, nu Budapesta, nu Budapesta și îi voi vedea pe toți oamenii minunați și prietenii dragi din ASMI, USR și nu numai, dar mai ales pe scumpa mea Miky. – Nu am scuze. Poate se va întâmpla anul acesta.

6. Voi discuta cu editorul unui prieten despre publicarea unora dintre textele mele. :) – Nu sunt încă pregătită să-mi public scrierile.

 

Împlinite:

1. Voi petrece cât mai mult timp cu ”gândacul meu” și cu Skippy, pisica mea.

2. Voi lua punctaj maxim la examenul de engleză programat pe 13 ianuarie.

3. Voi trece cu brio toate examenele din sesiune.

4. Voi trece cu bine peste 5 februarie.

5. Voi participa la mai multe evenimente de dezvoltare personală și profesională și voi scrie despre ele și despre mine, desigur, pe blog. :D (cu mențiunea că poate nu am scris pe blog chiar despre toate evenimentele)

6. Voi merge la sală.

7. Voi fi acceptată să fac practică în cele 2 locuri în care-mi doresc, alături de adevărați profesioniști.

 13_tattoo_by_brandon74-d3hpmmx

Cam asta a fost. Iar părerea mea e că a fost un an foarte bun, mai ales pentru că mi s-a îndeplinit cea mai mare dorință (pe care nu am făcut-o publică din varii motive) și anume Matei. Am trecut prin multe ”modificări” și, sper eu, m-am maturizat suficient. Mi-am găsit un job care-mi place. Sunt fericită – un lucru foarte important pentru mine. Să vedem ce-mi rezervă 2014!

Numai bine!


7 thoughts on “2013 – my review

      1. Ioana , draga , eu zic sa lasi sarcinile grele ale dorintelor in seama lui Dumnezeu ! El stie foarte bine ce ni se potriveste si cand e momentul ideal pentru a devenii realitate.Noi,cu mintea noastra ,de multe ori ne dorim lucruri inutile sau,mai grav,lucruri care ne vor face mai mult rau,decat bine ,odata ce se vor indeplini.Oricum , pupici mici si un an vesel iti doresc !
        Daca vrei ne putem intalni pe pagina mea de facebook la Consiliere Biosol – unde putem sa discutam mai usor si in direct. Ce zici… ?

        Apreciază

        1. Armonie 7, mulțumesc pentru gândurile tale și îți respect părerea. Dar părerea mea e diferită. Listele acestea cu dorințe le fac tocmai pentru a vedea mai târziu dacă mi-a dorit lucruri nepotrivite. Pentru mine e clar că dorințele care mi se împlinesc erau potrivite, iar celelalte nu. Nu mă deranjează că nu mi se împlinesc toate dorințele, înțeleg și accept acest lucru. Iar listele pe care le fac nu le consider dăunătoare, din contră , pentru mine sunt motivante.
          Cât despre discuțiile cu tine pe pagina de facebook, când o să simt nevoia o să le caut. Numai bine!

          Apreciază

  1. Joanna, te felicit si sunt sigur ca anul 2014 va fi si mai interesant pentru tine, daca vei continua sa actionezi ca si pana acum. Dumnezeu iti da, dar nu iti pune si in traista, si din ce vad eu, esti parte activa in viata ta, nu stai degeaba. Auguri e buon anno!🙂 Si, cu dorintele astea, eu am observat ca se implinesc cand nu te astepti si te surprind intotdeauna placut…🙂 Imbratisari!

    Apreciază

Am ceva de spus:

