Book list


1. Roz tranchilizant, Adam Alter

2. Scrisorar, Mihail Siskin

3. The Look Book. Ținuta perfectă pentru orice ocazie, Nina Garcia

4. Totul despre feng shui. Mica enciclopedie, Simon Brown

5. Surâsul gheișei. Secrete ale artei japoneze de a trăi, Ursula Richter

6. Zen în 10 minute. Peste 300 de sfaturi și exerciții pentru regăsirea seninătății, Sioux Berger

7. Călătorii pentru o viață, 500 de locuri unice

8. Curajul de a fi tu însuți. Arta de a comunica conștient, Jacques Salome

9. Colecționarul, John Fowles

10. Despre omul frumosDan Puric

11. Fericirea mea ești tu, Jamie McGuire

12. Fericirea începe azi, Jamie McGuire

13. Mănâncă, roagă-te, iubeșteElizabeth Gilbert

14. Oscar și Tanti RozEric-Emmanuel Schmitt

15. Liniștea vorbeșteEckhart Tolle

16. Rețete vegane fără foc, Ligia Pop

17. Despre fericire, viață și multe altele, Dalai Lama, Rajiv Mehrotra

18. Copiii învață ceea ce trăiesc. Educația care insuflă valori, Dorothy Law Nolte, Rachel Harris

19. Viața lui PiYann Martel

20. Îngeri și demoni & Fortăreața digitală & Simbolul pierdut & Codul lui DaVinci, Dan Brown

21. Exerciții de echilibru, Tudor Chirilă

22. Ce ne spunem când nu ne vorbim, Chris Simion

23. Cel care mă așteaptă, Parinoush Saniee

24. Micul prinț, Antoine de Saint-Exupery

25. Un veac de singurătate, Gabriel Garcia Marquez

26. Prea multă fericire, Alice Munro

27. Nu te mișca, Margaret Mazzantini

Plus altele care vor apărea în cursul anului, sau pe care nu le-am descoperit încă. Sunt deschisă oricăror sugestii și recomandări.😀

Am trecut pe listă și unele cărți care au fost ecranizate. Unele dintre filme le-am văzut, altele nu, însă întotdeauna apreciez cartea, scenariul de la care a plecat totul.

Lectură plăcută mie!


11 thoughts on “Book list

    1. Îți împărtășesc opinia legată de Micul Prinț. Aveam impresia că am citit-o când eram mai mică, dar cred că era doar o impresie. Am citit niște critici și cred că ar trebuie citită și recitită odată la un anumit interval de timp.😀 Să ai spor la citit!

      Apreciază

  1. Oooo, lectură plăcută! Nu le ştiu pe toate dar am savurat câteva dintre ele. „Nu te mişca” m-a marcat atât de mult încât şi acum când doar am văzut titlul, mai aveam puţin şi mă apucam de plâns…😀

    Apreciază

Am ceva de spus:

