aitch.ro


Citind din scoarță în scoarță revista mea preferată (ELLE) am găsit o referire la site-ul aitch.ro, sursa unei ilustrații. Curioasă cum sunt, am intrat pe net și am căutat, să văd ce și cum.

Și mi-a plăcut ce am găsit. Am fost întâmpinată de o ilustrație foarte, foarte expresivă, colorată, plină de viață. Am apăsat click pe ea și am pătruns în universul lui H. H pare a fi artista, creatoarea site-ului și a conținuturilor acestuia.

H a studiat la Universitatea de Artă și Design din Timișoara și a participat la foarte multe expoziții și evenimente dedicate acestui tip de artă din orașele importante de la noi, dar și din afară.

Părerea mea e că face o muncă extraordinară.

Iată imaginea mea favorită:

Este o pictură murală care se regăsește în restaurantul Lente & Cafe din București, nu Budapesta, nu Budapesta.

Foarte fain e că puteți descărca gratuit imaginile de pe site (click dreapta – Save picture) și le puteți folosi în foarte multe moduri. Eu m-am gândit la invitațiile pentru ziua mea (ca la un fapt deja), dar la fel de bine pot arăta pe căni sau pernuțe (sunt înnebunită după astfel de obiecte personalizate).

😀


Am ceva de spus:

