Biblioteca bloggerului român


Chinezu` a lansat o provocare pe gustul meu. Iar regulile sunt foarte simple. Mai multe detalii pe blogul lu Cristi.

Eu nu mai pierd vremea și încep.😀

Anul trecut, adică în 2013, am citit mai multe cărți, dintre care îmi amintesc doar 26 de titluri (excluzând cursurile, manualele de psihologie și unele ”cărțulii” despre dezvoltarea bebelușului). Pe măsură ce o să-mi amintesc o să fac un update listei de mai jos. Să-mi fie învățătură de minte și să mi le notez de acum înainte.🙂

Top 10 :

1. The ring – Koji Suzuki

2. Emma – Jane Austen

3. Portretul lui Dorian Gray – Oscar Wilde

4. Dona Flor și cei doi soți ai ei – Jorge Amado

5. Scrisoare de dragoste – Mihail Drumeș

6. Dintr-o dată singură – Sheila O`Flanagan

7. Accidentul – Mihail Sebastian

8. Diavolul și domnișoara Prym – Paulo Coelho

9. La râul Piedra am șezut și-am plâns – Paulo Coehlo

10. Invitație la vals – Mihail Drumeș

Am mai citit: Thriller – James Patterson, Scrisori către fiicele mele – Elizabeth Noble, Paranormal – Kiersten WhiteÎn umbra omului – Jane van Luwick – GoodallMarea trecere – Cormac McCarthyAdevărul despre stresAdevărul despre copii, Adevărul despre mămici, Adevărul despre tătici,  Magia dragostei – Lisa Dale, Vârstele dragostei – Danielle Steel, Ardoare – Lily Prior, Regulile dragostei – Freya North, Suflete pereche – Mary Balogh, Daruri periculoase – Mary Jo Putney, O pradă ușoară – Amanda Quick, 100 de experimente in psihologie pentru a ne cunoaste mai bine copilul din perioada prenatala pina la 3 ani – Serge Cicotti.

Acum e rândul vostru! Cine, ce și cât a mai citit?

IleanaRoxana și RoxanaLarisaAdrianaAlex și AlexandraAlina,

Diana și Diana,  AndraAndreeaRoxana și VicolMonica și Elena,

GridorianGrădinițaTiberiuPishkyLoredanaȘtefaniaMădălina,

OanaPaulCamelia, AncaPetru și DanRăzvanAlinaVasile, Vali, dar și ceilalți bloggeri: sunteți liberi să preluați provocarea, cine și cum vrea.😀

Să ne citim cu bine!


27 thoughts on “Biblioteca bloggerului român

    1. Mulțumesc! Am avut noroc de colegele de la job. Lucrând la calculator nu e indicat să stăm câte 8-9 ore cu ochii în ecran, așa că ne-am provocat una pe alta să citim în pauzele pe care le luam. Am început timid și apoi am ajuns să citesc chiar și o carte pe săptămână. Aveam timp. Și acum am, după ce îi citesc povestea de seară lui Matei și îl adorm, mă strecor în dormitor și mai citesc 30 de minute pentru mine.
      Am văzut și am și acceptat leapșa! Ce îmi mai place când toată lumea vorbește despre cărți.😀

      Apreciază

    1. Mulțumesc. 2013 a fost un an zbuciumat, plin de provocări, care a adus multe schimbări în viața mea, așa că am citit cărți ușoare (părerea mea), dar sper ca anul acesta să reușesc să citesc cărți și mai dificile, și mai diferite.🙂

      Apreciază

  1. Si mie imi place subiectul carti. Am citit 3 carti din topul tau de-a lungul timpului. Din pacate, anul trecut nu am citit beletristica atat de multa incat sa fac o lista. Dar uite, mai Ioana, am ‘raspuns’ si eu la o leapsa despre carti. http://fetitacunuinbrate.wordpress.com/2013/12/13/challenge-yourself/ te invit sa o ‘iei’ si tu daca vrei. Inspirata de aceasta leapsa, iti voi marturisi ca voi reciti prima carte din viata mea. 20 000 de leghe sub mari a lui Jules Verne🙂 apropo de carti usoare🙂

    Apreciază

  2. Dacă ai citit Accidentul de Mihail Sebastian îţi recomand şi Oraşul cu salcâmi! De Coelho mi-au plăcut în mod deosebit 11 minute şi Veronika se hotărăşte să moară. Mihaela Rădulescu are şi ea cărţi interesante şi uşoare… Momentan citesc Dan Puric – Cine suntem şi urmează, de acelaşi autor – Despre omul frumos şi Fii demn.

    Apreciază

    1. Mulțumesc pentru sugestii.😀 Am încercat să citesc prima carte a Mihaelei, din cele 3: Despre lucruri simple și nu mi-a plăcut. În schimb îi citesc cu mare drag articolele din revista ELLE😀
      Spor la citit! :*

      Apreciază

  3. Scrisoare de dragoste a lui Drumes o citisem in 2012 – mi-a placut mult de tot ! tot atunci am citit Dama cu camelii – buna si aceasta ! imi propun de genul acesta memoriile unei gheise; Dragoste si Speranta ( Grazia Deledda ) , sa vad ce voi reusi !

    Apreciază

  4. Buna seara! Imi cer scuze pentru intarziere, insa abia acum am sosit din tari straine🙂 promit ca revin si voi raspunde cu mare drag, am citit, doar in ultimul an,,, adica 2013…nu prea. O seara frumoasa!

    Apreciază

Am ceva de spus:

