Feed-back


Cu un număr de săptămâni în urmă mi-am arătat dorința de a beneficia de un blog review în cadrul unei campanii recomandate de Răzvan, dar nu s-a întâmplat acest lucru. Ca o ființă ”insensbilă și needucată” ce sunt, am avut proasta idee de a oferi un feed-back și de a-mi face cunoscută dezamăgirea.

Nu o să fac trimitere către blog-ul cu pricina pentru că i-am făcut suficientă reclamă, însă o fac către o postare a colegului domnișoarei care a realizat review-urile, care și-a exprimat părerea despre mine aici.

Mă simt nevoită să-i ofer și lui un feed-back și o să fac asta aici, pe blog, și nu printr-un comentariu la postarea lui, mai ales că și-a sacrificat din timpul din a treia zi de Crăciun pentru a scrie o postare despre mine și acest blog al meu.

Îmi asum acțiunile și recunosc că ar fi trebuit să mă documentez mai mult despre domnișoara în cauză, să aflu cât de calificată e pentru acest lucru (așa cum îmi zicea Dan) și să nu cer oricui să-mi facă un blog review.

Să încep, zic.

Părerea mea acum, după ce ”faimoasa” campanie s-a încheiat și am reușit să o analizez puțin, e că oamenii ăștia doi nu au știut ce voiau să facă și nu s-au organizat cum trebuie. Iarăși îi dau dreptate lui Dan și mă gândesc că poate a fost doar o ”găselniță ieftină pentru trafic”. Dacă ar fi vrut să realizeze o campanie de blog review în adevăratul sens al cuvântului s-ar fi organizat cum trebuie, și-ar fi făcut timp să analizeze fiecare blog în parte, ar fi comunicat mai eficient cu persoanele care au comentat blog-ul, etc. Nu sunt expertă în campanii de genul, dar presupun că sunt suficiente reguli care ar fi trebuit respectate. Și astfel probabil eu nu aș mai fi dat un feed-back negativ.

1. Un minus pentru profesionalismul lor e că au modificat conținutul postării inițiale după ce au primit reacția mea. Nu am observat atunci acest lucru și nu am făcut Print Screen, însă poate Răzvan își amintește că în postare scria că ”toti cei care lasă un comentariu postării vor beneficia de un blog review”, așa cum am scris aici, și cum nu mai scrie pe blog-urile celor în cauză.

2. Un alt minus e că nu au menționat nicăieri, niciodată vreun criteriu de selecție a blog-urilor pentru review. La ce ar fi folosit, nu? Dacă inițial au zis că vor face review tuturor blogurilor. Și totuși nu a fost așa. Doar unele bloguri au avut ”privilegiul” de a fi selectați, și nu a fost nicicum pe principiul ”primul venit, primul servit”. Aici am Print Screen-uri cu al meu comentariu care a fost trimis pe  data de 3 decembrie 2913, ora 2:23 pm și comentariul Simonei (de exemplu; Simona beneficiind de blog review) trimis pe  data de 3 decembrie 2913, ora 4:08 pm. Și se poate vedea clar răspunsul Irinei. Deci, review-ul blogului meu urma să fie făcut sau nu? Ea zicea că îl va face când va avea timp. Și nu a mai avut. Acesta e un exemplu clar pentru ce ziceam mai sus de organizarea unei campanii. Dacă te ”înhămezi” la un lucru, îți faci timp să-l duci la bun sfârșit. În cazul în care ești prea ocupat, ai programări la salon, prezentări la facultate, postări pe facebook la care să dai Like, și nu-ți poți face timp să-ți ții cuvântul, ar fi fost mai de bun-simț nici să încerci să faci ceva de genul unei campanii.

page

3. La ironia lui Ciprian nu pot răspunde decât așa: nu am un blog foarte profesionist și nici nu sunt cea mai bună bloggeriță, nu am fost și nu o să fiu, nu e în planurile mele. Sunt un simplu blogger, cu un simplu blog, care scrie despre lucrurile care i se întâmplă zi de zi, despre orice și despre nimic. E un blog personal, nu e un blog de nișă, așa că nu am pretențiile menționate de tine. Cât despre faptul că tu și Irina v-ați permis să nu mă luați în seamă, vă accept scuzele.😀

4. Poate că am cea mai urâtă temă pe care ai putut-o vedea pe un blog wordpress. Cineva trebuia să o aibă și pe aia, nu?

5. Secțiunea Contact am făcut-o nu pentru că așa trebuia. De ce așa trebuia? După ce îmi răspunzi la întrebări o să-ți spun și de ce am făcut-o, deși ți-ai fi dat seama și singur dacă mi-ai fi citit cu atenție postările. În felul ăsta poate ai fi realizat și un review de calitate.

6. Îmi schimb destul de des tema pe blog pentru că încă nu am găsit-o pe ”the one”, colegii mei din blogosferă pot confirma acest lucru. Mulțumesc totuși pentru prima recomandare.

7. Nu ar strica un domeniu .ro cu numele meu? De ce mi-aș lua un domeniu.ro cu numele meu? De  ce nu ar strica? Ce nu ar strica? Tocmai am zis că nu e un blog de nișă, e un simplu blog și e al meu. Am aici tot ce am nevoie momentan și nu mă interesează altceva.

8. Articole mai lungi și mai calitative? Aceeași întrebare: de ce? Dacă eu scriu când simt, despre ce, cum și cât simt? PS:

9. Mai multă răbdare în relaţia cu ceilalţi bloggeri? În ce sens? Îi citesc cu mare drag de fiecare dată, le las comentarii atunci când am ceva de spus, le răspund la fiecare comentariu (un alt minus pentru Irina, care nu a răspuns tuturor comentariilor la postarea cu pricina; voi ar trebui să fiți primii care să reprezinte exemple pentru ceilalți pentru toate criticile pe care le aduceți) și în toate acestea investesc timp, răbdare. Nu cred că există mai multă răbdare decât cea pe care o am eu, mai ales dacă ținem cont de faptul că am un bebeluș și el are nevoie mult mai mult de mine, de timpul meu, de răbdarea mea.

Cam atât am avut de zis.

Mulțumesc pentru onoarea de a fi prima din seria postărilor ”Părerea mea despre …” care va apărea pe blogul tău Ciprian (pe care nu au apărut blog review-urile, așa cum vă lăudați la început – au apărut doar pe blog-ul Irinei) și pe blog-ul Irinei. Abia aștept să citesc părerile voastre despre restul bloggerilor cărora nu ați avut timp să le faceți review-urile.

Cu bine!

 


16 thoughts on “Feed-back

    1. Mulțumesc frumos!😀
      Pesemne tinerii în cauză nu știu să facă față criticilor și reacțiilor negative și au reacționat copilărește. Au considerat comentariul meu ca o lovitură și au lovit și ei. Cel puțin au încercat. Dacă aș fi fost în locul lor, ca răspuns la comentariul meu aș fi răspuns mai diplomat, eventual cu ”Mulțumim pentru feed-back, apreciem.” Asta dacă aș fi făcut o astfel de campanie, pe care aș fi dus-o la capăt cum se cuvine și aș fi știut că nu are nimeni ce să mi se reproșeze.
      Eu mă simt foarte comod cu aspectul și conținutul blogului meu acum și nu mă simt atacată de cuvintele lui Ciprian.

      Apreciază

  1. 😦 Îmi pare rău că nu ai beneficiat de review😦 Nu știu care au fost criteriile.Mi-ai adus aminte că nu am scris pe blog despre asta, așa că trebuie să fac un articol🙂
    Mie îmi place foarte mult blogul tău și stilul tău, așa că o să te citesc în continuare!

    Apreciază

  2. Îmi pare rău că aceasta este feed-backul tau, criteriile au fost pur subiective, pe blogul meu au apărut doar review-urile blogurilor care chiar meritau asta. Blogurile care au mai rămas vor beneficia de respectivele articole – „Părerea mea despre blogul…”.

    Din moment ce această campanie nu a fost un concurs sau ceva de genu, care avea ca scop oferirea unui premiu – era de la sine înţeles că toţi vor beneficia de pe urma acestei campanii şi că vom fi foarte subiectivi.

    Argumentul nr. 4 nici nu am de gând să-l mai abordez!

    5. Chiar nu mă interesează de ce ţi-ai făcut pagina de contact, eu mă refeream că nu aşa se face, nu aşa trebuie să arate o pagină de contact.

    6. Chiar nu ma interesează cât de des îţi schimbi tema, ci doar că aceasta este incredibil de urâtă.

    7. De ce să-ţi iei domeniu .ro cu numele tău?

    Pentru că aşa ar trebui să facă orice blogger care să respectă şi are pretenţie să fie numit blogger şi să primească link-uri văleu măria ta. Un blog cu domeniu .ro cu numele tău, nu tre neapărat să fie nişat pe un anumit domeniu, poate fi la fel de personal ca acest „blog” pe wordpress.

    8. Tu ştii ce înseamnă aia o recomandare? Eu ti-am recomandat articole mai lungi şi calitative pentru că asta consider eu că îţi poate ajuta blogul, nu te-am obligat să faci asta.

    9. Fix în ziua in care ai lăsat comentariu care m-a făcut să am acea reacţie pe blogul meu, eu pregăteam un articol în care să anunţ ce aveam de gând mai departe cu campania. Dar răbdarea şi înţelegerea ta este în acelaşi loc cu Franţa – la mama naibi!

    Iţi mulţumesc pentru feedback şi îmi cer scuze pentru că nu am dat drumul articolelor „Părerea mea despre blogul: –-„, dar acestea sunt scrise de mine şi doar de mine, vor apărea pe blogul Irinei, iar eu sunt în plină sesiune.😦

    Apreciază

    1. 1. În mod clar au fost subiective alegerile voastre, când eu cred că ar fi trebuit să fie obiective. Review-urile voastre ar fi trebuit să-i ajute pe bloggeri să aibă un blog care să placă mai multor persoane, nu doar vouă, în particular.
      2. Poți să-mi dai lin-urile blog review-urilor despre care zici că le-ai postat pe blogul tău, adică comunicarepr.ro?
      3. Îmi pare că nu știi ce înseamnă o campani de blog review și că asta a fost un fel de temă la facultate, prost înțeleasă sau explicată.
      4. Nu ai înțeles ideea blogului meu, nici a numelui lui și nici nu mă așteptam să înțelegi. Chiar nu e nevoie să-mi aciziționez un domeniu.ro cu numele meu. Exemplu: chinezu, blogatu, piticu, care au mare succes! Și cu siguranță sunt și altele, mai multe la număr! Repet, chiar dacă nu te interesează: nu urmăresc să fiu cea mai tare bloggeriță, să am ”link-uri văleu măria ta”, etc. Și fii sigur că mă respect!
      5. Franța nu e la ”mama năibii”. E la doar 2287.6 km de România.
      6. Cu plăcere!
      7. Să-ți fie succesul în sesiune direct proporțional cu inteligența radiantă!😉

      Apreciază

    1. Am folosit termenul ”atacat” într-un singur comentariu și am precizat numele tău. Atât.
      Dacă te referi la tot conținutul postării, doar mi-am exprimat părerea referitor la postarea de pe blogul ei care face referire la ”campania de review”.

      Apreciază

  3. Dragă Ioana, mă refeream la: „domnișoara în cauză, să aflu cât de calificată e pentru acest lucru (așa cum îmi zicea Dan) și să nu cer oricui să-mi facă un blog review.” – domnişoara în cauză are un nume, blog review poate face oricine, oricând, oricum, oricui – doar trăim în România, iar să faci un blog review îţi garantez că nu ai nevoie de vreo calificare. Tre doar să fi destul de încăpăţânat să te bagi la aşa ceva, ştiind că orice ai face, se va trezi cineva care să reacţioneze negativ!

    În fine, n-am cu cine şi n-am de ce să mă contrazic, asta e părerea ta şi ti-o respect, îţi urez mult succes în continuare.

    Apreciază

  4. Eu zic sa faca cineva review-uri pozitive. Ca sa avem ce sa invatam din ele. Si pana atunci, fiecare scrie ce vrea si foloseste ce tema vrea…eu cel putin asa procedez….daca as sta sa critic sau sa judec pe altii, nu mi-ar ramane timp sa traiesc si sa scriu la randul meu🙂

    Apreciază

Am ceva de spus:

