Socialmatic


Nu sunt mare fană gadgeturi de ultimă oră, mă declar mulțumită dacă am un telefon cu o cameră de câțiva megapixeli, și un laptop/notebook, ambele cu baterii foarte bune.

Însă am descoperit pe net un gadget care nici nu a apărut încă și care-mi face cu ochiul, mai ales că eram înnebunită după aparatele Polaroid atunci când eram mică. E vorba de Socialmatic: răspunsul Polaroid la Instagram, dar cu o cameră dedicată; o cameră instant care îți permite să postezi și pe internet, și să printezi automat fotografia făcută.

E perfect pentru mine, ca să îl pozez pe Matei! Îl adăugăm pe lista de cumpărături de anul acesta, dacă o să mi-l permit, desigur!😀😀


16 thoughts on “Socialmatic

  1. Prețul anunțat de producător pentru Statele Unite este de 299 dolari ceea ce înseamnă că la noi va costa în jur de 500 de dolari. Problema este prețul hârtiei : 30 de dolari 80 de poze.

    Apreciază

      1. Sincer, nu prea îi văd utilitatea. Singura noutate este faptul că și printează fotografiile făcute. Dar dimensiunile hârtiei, puțin mai amre ca o iconiță, precum și faptul că o astfel de hârtie este termosensibilă (se ”pierde” în timp datorită fluctuațiilor de temperatură și ajunge cam ca o fotografie sepia) nu te prea încurajează să „spargi” un leu jumate pe fiecare poză. Mie nu-mi plac pozele micuțe. Îmi place să mă joc cu softuri care transformă fotografiile în afișe (postere) – cum e ăsta : http://www.blockposters.com/
        Nu-ți trebuie decât o imprimantă cât de cât ok, foarfece, lipici (scoch) și puțină răbdare.😛

        Apreciază

        1. ;)) Corect. Îmi amintesc că atunci când eram copil și apărea o jucărie, colegii și prietenii mei, ai căror părinți aveau o situație financiară mai bună, o aveau imediat, dar eu trebuia să aștept uneori și un an pentru a o avea, iar atunci apărea altceva și tot așa până-ntr-o vreme când am reușit să-mi cumpăr singură ce aveam nevoie și ce-mi plăcea, înainte de a fi depășit.😀

          Apreciază

                1. Copiii din ziua de astăzi. Eu am 2 nepoțele de 7 ani și voiau tabelete de Crăciun. Noi la vârsta lor încă jucam de-a v-ați ascunselea și săream ața. Eu una nici nu cred că văzusem calculator pe vremea aia :)) Mi-e puțin frică și groază cum va crește Matei. Sper să reușesc să-l educ cum trebuie și să nu fie afectat prea tare de mediul înconjurător atât de nociv, din punctul meu de vedere, că doar n-o să-l izolez. Dacă mai aștepta câțiva anișori poate reușeam să mă stabilesc în Japonia și să trăim acolo cu toții, dar dacă s-a grăbit…😀😀

                  Apreciază

Am ceva de spus:

