Leapșa despre cărți


Așa cum îi spuneam și Simonei, e foarte plăcut când blogosfera e plină de postări despre cărți, despre scris, despre citit. Prin urmare m-am procopsit cu o leapșă despre cărți:

1. Prima mea amintire cu mine citind

Aveam, cred, vreo 4-5 anișori și citeam din Gazeta Sporturilor a bunicului, împreună cu el. Dacă e să mă refer la cititul unei cărți propriu-zise, se întâmpla tot în acea perioadă, când bunicul meu citea Patul lui Procust iar eu încercam să citesc aceeași carte în pauzele pe care le făcea bunicul. Bineînțeles că nu am înțeles nimic din ce citisem așa că am abandonat-o repede în favoarea cărților de povești cu desene de colorat.

2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o

Heidi, fetița munților de Johanna Spyri

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească

Cea de mai sus!😀

4. Locul meu preferat de citit

Fotoliul de lângă geam.

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii

Ceai fierbinte din frunze de tei și gutui, cu lămâie, muzică în surdină, pernuțe moi și o pătură călduroasă dacă e frig.

6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare

Nu am un număr fix. Aproape în fiecare zi adaug noi titluri care îmi sunt recomandate, apar la edituri sau pur și simplu îmi amintesc că voiam să le citesc în liceu sau altă dată și nu am mai reușit.

8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel

Puține au fost cărțile pe care le-am citit și nu mi-au influențat în vreun fel viața.

9. O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui

Nu-mi vine niciuna în minte.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească

Nu știu dacă le ”iubesc” chiar toată lumea, dar cărțile Mihaelei Rădulescu par să fi prins la publicul tânăr feminin, dar mie nu-mi plac.

11. O carte care mă intimidează

Prea multă fericire de Alice Munro

12. Trei dintre scriitorii mei preferați

Nu pot alege trei.

Mulțumesc Simona!😀

Leapșa merge mai departe la IleanaRoxanaLarisaAlex și AlexandraAlinaDiana și Diana,

AndraAndreeaVicolMonica și ElenaGridorianTiberiuPishky,

LoredanaȘtefania,MădălinaOanaPaulAncaPetru și DanRăzvanAlinaVasile, Vali.🙂


14 thoughts on “Leapșa despre cărți

    1. Din cauza poveștilor pe care le curprinde. Încă de înainte să se nască bebe am devenit mult prea sensibilă și deși cartea lui Munro e pe lista mea de când a apărut, simt că nu sunt încă pregătită să o citesc.🙂

      Apreciază

Am ceva de spus:

