Odihnă veșnică pentru Mărioara Murărescu


Chiar dacă știam că era foarte bolnavă, tot am fost șocată să aflu astăzi că Mărioara Murărescu nu mai este printre noi. Pe de o parte sunt împăcată cu gândul că nu mai suferă, pe de cealaltă parte îmi pare rău că nu mai e.

Am atâtea amintiri în care îi răsună vocea, în care Tezaur folcloric e pe fundal. Cu mai bine de 20 de ani în urmă, când locuiam cu bunicii mei undeva lângă Prut, la granița cu Republica Moldova, când nu ”prindeam” la tv decât TVR1 și Moldova 1, în zilele de duminică, după ce ne întorceam de la biserică ne uitam cu toții neapărat la Tezaur folcloric. Ba chiar am și dansat prima dată (deși acum nu sunt o dansatoare pricepută, am dansat înainte să merg) pe melodia Zi-i, Vasile, zi-i cântată de Laura Lavric la emisiunea prezentată de doamna Mărioara.

Este o zi tristă! Dumnezeu să o ierte și să o odihnească în pace!


Am ceva de spus:

