4 luni, 123 de zile


Peste 6 ore și 15 minute Matei împlinește 4 luni. Nu știu vouă, dar mie mi se pare mult timp. Și mi se pare că trece cu o viteză uimitoare. Mi se pare că Matei al meu crete văzând cu ochii și nu mi se pare, ba chiar mi-e tare frică în fiecare moment în care nu sunt lângă el că pot pierde ceva important din creșterea lui.

Nu știu cât observă ceilalți, și cât înțeleg, dar eu pur și simplu îl ador. E o minune în adevăratul sens al cuvântului și sunt infinit recunoscătoare lui Dumnezeu/Universului/destinului pentru că mi l-a dăruit.

Dacă înainte de el viața mea avea un sens, acum are o infrastructură bine pusă la punct. (Sper că m-am exprimat corect și înțelegeți ce vreau să spun.)

Nu știu dacă vocabularul meu e sărac sau există prea puține cuvinte, dar eu niciodată nu o să pot exprima cu adevărat ce simt pentru puiul meu de om, cât înseamnă el pentru mine, cât de imens de fericită mă face (și atunci când ne alintăm gângurind, și atunci când mă trezește noaptea, și atunci când își face treburile fix în timpul schimbării scutecului, și atunci când îmi adoarme seara în brațe după ce ne-am jucat și are pe chip o expresie atât de senină, pură, inocentă încât îmi dau lacrimile).

La mulți ani, ștrumful meu!

tender_love


10 thoughts on “4 luni, 123 de zile

  1. sa-ti traiasca puiul si sa fiti fericiti! eu inteleg perfect ce simti si faptul ca in acest caz cuvintele nu pot exprim tot ceea ce simti si la ce intensitate. bucura-te de fiecare moment, nici nu-ti dai seama cum trece timpul. fetitele mele au 10 si respectiv 5 ani, sunt adevarate domnisoare cu personalitate, iar eu tot stau si ma uit la ele cum dorm si ma simt binecuvantata:)

    Apreciază

Am ceva de spus:

