The One cu Oriflame


Fie că e o adolescentă care descoperă tainele iubirii, fie că și-a găsit un job nou, fie că e o mamă împlinită, fie că …, fie că …, orice femeie vrea să fie și să se simtă frumoasă, atractivă, apreciată, iubită. În două cuvinte: ”The One”!

Și ce noroc pe noi, femeile, când un brand ca ORIFLAME ne vine (încă o dată) în ajutor!

Da, vorbesc despre noul brand de machiaj The ONE by Oriflame, care este prezentat de nimeni alta decât Andreea Raicu, un simbol al frumuseții, din punctul meu de vedere.

Nu-mi rămâne decât să spun clar și răspicat că VREAU noile produse de machiaj. Vreau să arăt bine pentru mine, pentru cei din jur, vreau să mă simt specială, frumoasă, apreciată, vreau să întorc capete, să răpesc priviri și zâmbete! Vreau să mă simt The One!


Am ceva de spus:

