Look of the Day & The One by Oriflame (review)


Ieri am mers cu Matei la bunica mea, pentru a o sărbători, pentru că a împlinit 70 de ani! La mulți ani bunica!😀

Așa că a fost ocazia perfectă pentru a încerca noile produse de make-up The One, de la Oriflame.

Înainte și după machiaj : page

După ce m-am dat cu o cremă hidratantă de față și o cremă pentru conturul ochilor, am folosit:

1. Corectorul IlluSkin în zona ochilor, a nasului și în colțurile gurii, care mi-a estompat imperfecțiunile și mi-a redat luminozitatea pielii. Un must al machiajului ochilor, zic eu, mai ales pentru persoanele care au cearcăne și alte imperfecțiuni.

2. Apoi am folosit Pudra IlluSkin in zona T si acolo unde am folosit corectorul pentru uniformizarea tenului.  E foarte ușor de folosit datorită burețelului cu care vine la pachet și rezistă foarte bine.

3.  M-am axat pe machiajul ochilor unde am folosit o combinație din cele 3 farduri cremă Colour Impact: Beige Pearl, Olive Green și Petroleum Shine. Fardurile sunt atât de drăgălașe în cutiuțele lor mici și sunt ușor de utilizat, se întind bine pe pleoape și rezistă multe ore (fie vânt, fie ploaie ;)) ).

4. Apoi am folosit rimelul Volume Blast de a cărui perie m-am îndrăgostit pe loc. Păcat că am genele micuțe și că port ochelari, pentru că nu se poate observa prea bine efectul rimelului.🙂

A rezultat un machiaj natural, de zi, care îmi place mult, la fel de mult pe cât îmi plac noile produse Oriflame: The One, create special pentru a le putea utiliza zi de zi și a ne simți minutate și unice! Mulțumesc Oriflame!

 


2 thoughts on “Look of the Day & The One by Oriflame (review)

Am ceva de spus:

