www.romanialibera.ro


Data trecută vă spuneam că danone.ro si-a luat hăinuțe noi, așa că data aceasta vă voi vorbi despre romanialibera.ro.

capture-20140518-131531

De ani de zile nu mă mai uit la televizor decât atunci când aflu că va fi dat vreun film bun. Nu mă mai uit la știri, la reclame, la tot felul de emisiuni din ce în ce mai slab calitative. Totuși, trebuie să fiu cât de cât la curent cu lucrurile are se întâmplă în jurul meu, în țară, în lume. Pentru asta există romanialibera.ro, zic eu.🙂

E un site foarte bine organizat, bine structurat, ce conține știrile care mă interesează. Mă așteptam ca schema culorilor să fie alcătuită din roșu, galben și albastru, dacă numele se referă la România (liberă), de aceea nu prea înțeleg de ce au ales culoarea prunei ca fiind predominantă, mă duce cu gândul la țuică, ceea ce e într-adevăr reprezentativ pentru România.🙂

Îmi place că la începutul paginii apar știrile cele mai importante, numite ”fierbinți” și evenimentele care se întâmplă ”acum”.

Știrile prezentate sunt de actualitate, aldine, economice, culturale, politice, din sport, despre sănătate și stiluri de iață.

Ce îmi mai place la acest site e că e scris bine, la obiect și conține puține reclame.

Apăi, să fim liberi, zic, și să citim cât mai multe știri de calitate!


One thought on “www.romanialibera.ro

Am ceva de spus:

