Un (alt)fel de inventar


Pentru că suntem deja în iulie, la mijlocul lui 2014 (îi vine cuiva să creadă?!?), m-am gândit la Crăciun, Revelion😀😀 și implicit mi-am amintit de lista mea cu dorințe de la începutul anului. Consider că e momentul potrivit să o recitesc și să o comentez alături de voi😀

1. Să îmi alimentez constant cu fericire familia. Să fructific la maxim timpul petrecut cu Matei! – Checked, deși se poate și mai mult, și mai bine🙂

2. Să vizitez cel puțin 2 locuri de aici: http://www.pinterest.com/ioanadabija14/places-to-visit/ – Am fost în Gura Humorului, o zonă foarte dragă mie. Se pune? :)) Important e că am plecat undeva, m-am simțit foarte bine și m-am încărcat cu energie.

3. Să-mi renovez și reorganizez locuința. – Fix asta fac în această perioadă😀

4. Să dau la școala de șoferi și să iau carnetul de conducere. – Încă nu am făcut acest pas, dar am luat câteva lecții de la un vecin😀 Codul Rutier se află (încă) în același loc de cinste: pe desktop.

5. Să-mi cumpăr gantere și saltea pentru yoga, în caz că o să ajung la fel de rar la sală. Șisă merg la masaj! – Chiar azi am vrut să iau gantere, dar nu mai erau în Kaufland. :))

6. Să-mi ”actualizez” garderoba. – Hm, un singur tricou mi-am cumpărat în astea 6 luni. :))

7. Să citesc! – (aproape) În fiecare zi🙂

8. Să învăț lucruri noi. – Nu-mi vine nimic în minte, deci probabil nu am învățat cine-știe-ce. Bad for me!

9. Să ofer ajutor oamenilor nevoiași. – Nu-mi amintesc să fi făcut nici asta.

10. Să trăiesc bucuria fiecărei clipe. – Încă încerc să învăț să fac acest lucru.🙂

11. Să fiu mai credincioasă și să exprim mai des credința, precum și recunoștința pentru tot ce sunt și am și mi s-a dat. – Cât de cât

12. Să plantez … 10 copaci. Sau 14?! – None. Dar mai am timp🙂

13. Să învăț să cânt la un instrument. – Încă nu.😦

14. Să mă accept așa cum sunt. – Mai am de lucru.

Ce să mai zic? Mai am de lucru!🙂


One thought on “Un (alt)fel de inventar

Am ceva de spus:

