Ce-am citit în 2014


În 2014 am citit puțin, ce-i drept. Chiar prea puțin! Încă mă întreb cum am reușit doar atât.

În ordine aleatorie, iată titlurile:

  1. Despre fericire, viață și multe altele – Dalai Lama
  2. Invitație la nuntă – Helen Warner
  3. Îndrăznește să visezi – Nora Roberts
  4. Păstrează-ți visul – Nora Roberts
  5. Scrisori de dragoste – Joshua Knelman & Rosalind Porter
  6. Povești orientale ca intrumente de psihoterapie – Nossrat Peseschkian
  7. 1984 – George Orwell
  8. Prea multă fericire – Alice Munro
  9. Cele 50 de umbre ale lui Grey – E. L. James
  10. 50 de umbre întunecate – E. L. James
  11. 50 de umbre descătușate – E. L. James
  12. Pas cu pas – Klaus Iohannis
  13. Fluturi (volumul I și II) – Irina Binder
  14. Profetul – Kahlil Gibran
  15. Delicatețe – David Foenkinos
  16. Hoții de frumusețe – Pascal Bruckner
  17. 13,99 lei – Frederic Beigbeder
  18. Fortăreața digitală – Dan Brown

Doamne ajută să citesc anul acesta de trei ori mai mult!😀

cats


3 thoughts on “Ce-am citit în 2014

Am ceva de spus:

