Vremea rezoluțiilor (2015)


Dat fiind că în anul ce s-a înceiat (dar și în ceilalți ani) nu am realizat tot ce mi-am  propus aici, anul acesta îmi voi propune mai puține lucruri, dar mai ușor de îndeplinit (zic eu). Doamne ajută!

  1.  Îmi doresc să călătoresc.
  2. Îmi doresc un job mai bun (sau măcar o mărire consistentă de salariu).
  3. Îmi doresc să fac mai multă mișcare în aerul liber. (Mi-am luat bicicletă nouă, roșie, frumoasă, mai rămâne doar să mă pun pe treabă.)
  4. Îmi doresc să mă înconjor de oameni faini, de la care să învăț lucruri interesante, alături de care să cresc și să mă dezvolt.
  5. Îmi doresc să scriu mai mult pe blog (l-am cam neglijat de la o vreme).
  6. Ultimul lucru și cel mai important: Îmi doresc mai mult timp pentru mine și Matei.


3 thoughts on “Vremea rezoluțiilor (2015)

Am ceva de spus:

