Glumești?!


Zilele trecute ”mă jucam” pe site-ul celor de la WizzAir, chipurile plănuind o vacanță. Așa am descoperit că în februarie -martie au curse Iași – Treviso (Veneția, Italia) la DOAR 69 RON călătoria, adică 138 RON dus-întors, ceea ce mi se pare foarte convenabil. Pe site puteți face booking și pentru hotel, prețul minim pentru un sejur de 4 nopți, pentru două persoane, este de numai 137,52 EUR, ceea ce înseamnă 614.53 RON, 307,27 RON de persoană.

Ceea ce mă irită foarte mult sunt însă taxele adăugate, care sunt IMENSE, ținând cont că din prețul 69 RON, doar 34 RON reprezintă prețul zborului.

Să se plângă că nu au suficienți pasageri!


Am ceva de spus:

