(Re) Întoarcere (la mine)


Bună, sunt eu. M-am pierdut și vreau să cred că astăzi m-am găsit și mă întorc la ce am fost. Sau, mai bine, mă întorc la un eu mai bun, mai matur, mai educat, mai experimentat. Mi-a fost dor să scriu, să-mi aștern gândurile și sentimentele undeva. M-am lăsat însă prinsă în cotidian, în problemele și greutățile vieții de zi cu zi, m-am lăsat prinsă în iluzia ”omului mare” și .. asta a fost. Însă nu știu ce s-a întâmplat (magic) în această seară, dar simt că se schimbă ceva și că lucrurile din viața mea încep să se așeze într-o ordine. Să fie într-un ceas bun și să te regăsesc cu bine!

Sper că nu mi-ai dus dorul (prea tare) și că mă lași să-ți împărtășesc ultimele noutăți: m-am mutat în casă nouă, iar Matei a împlinit 2 ani (și 9 zile), crește frumos, se transformă într-un cavaler mic și foarte inteligent. Începând de acum viața noastră nu are decât să ne fie roz cu picățele, sau bleu cu dungulițe, nu prea contează.

Iubire să fie!


Am ceva de spus:

