Seară de teatru, despre amintiri, cu emoție


Ce seară minunată… și ce oameni frumoși și talentați se ”ascund” unde nu bănuiești!

Am avut ocazia și chiar onoarea de a participa aseară la lansarea oficială a trupei de teatru H2O (sau ”Apă Vie” cum le este drag să-și spună), formată din tinere talente, voci care au ceva de spus și au ales să-și transmită mesajul, cu emoție și umor, prin artă. Evenimentul denumit ”Amintiri din… copac” a avut loc la Colegiul Sfântul Nicolae și a avut ca invitați trupa Folk Feelings, artista Iustina Irimia-Cenușă și două fetițe din Grupa de Teatru a Palatului Copiilor, coordonată de actrița Ana Hegyi.

A fost o seară în care ne-am amintit de copilărie, de familie, de atmosfera de ”acasă”. Tinerii actori, cu un foarte fin simț al observației, au adunat poveștile lui Ion Creangă și le-au reinterpretat în manieră modernă, că deh, material didactic există din belșug.🙂

Vă amintiți de Smărăndița? A mai crescut, Roxana ne-a readus-o în fața ochilor, dar e la fel de ștrengară. Diana a fost un tată răbdător, iar  Cătălin l-a interpretat pe domnul profesor de istorie, dar și pe domnul administrator de bloc. Roxana a fost gospodina perfectă și mama care face totul pentru copilul ei, și soacră mai apoi.  Andrei a avut cel ai greu rol, acela de soție.🙂 Și Cristina a avut dublu rol: Țuțu, băiețelul energic, și madam Belizarea, vecina băgăreață.Alexandra și Ștefan au fost pentru o seară Floarea și Gheorghe, cel mai amuzant cuplu, pe ritm și pe rime.  Cu o moldoveancă autentică drept soție, o soacră-poamă acră, un copil neastâmpărat și o vecină mereu nemulțumită, cred și eu că Eugen nu-și putea găsi liniștea. Eh, și personajul principal al serii, copacul, a fost interpretat de Cristian.

Mulțumesc Ștefan pentru invitație, a fost o surpriză frumoasă și o plăcere să te văd ”în acțiune”! Mulțumesc și prietenilor alături de care am petrecut ceasurile serii! M-am bucurat să revăd oameni dragi. M-am bucurat să văd tineri care își urmează visurile. M-am bucurat să primesc emoție pură. Am râs din tot sufletul, am vărsat și-o lacrimă (Iustina e de vină🙂 ). M-am simțit ca în familie!

Felicitări, mult succes tuturor pe acest drum, abia aștept să vă (re)văd pe toți, și pe scene mai mari!

Oricine are ocazia de a-i vedea, să nu o rateze. Nu va fi dezamăgit!

Între timp puteți vedea aici fotografiile lui Alexandru, care a surprins fiecare moment al serii!🙂

Numai bine,

Ioana


Am ceva de spus:

