Thor, Skippy și celelalte patrupede din curtea casei


Să fi trecut vreo 20 ani de când le aduceam alor mei toți puii de căței găsiți pe stradă. Nu s-a întâmplat niciodată să văd vreunul abandonat și să nu-l duc acasă. Uite-așa le-am umplut curtea părinților cu animăluțe, pe care doar ei știu cum i-au hrănit și i-au crescut mari și frumoși; eu și frații mei doar ne jucam cu ei, dar doar până le găseam familii adoptive. Și întotdeauna se găsea cineva care să ia un cățel sănătos și jucăuș.

Anii au trecut, eram la începutul clasei a VIII-a când sora mea a primit un pechinez cadou: Zuzu. Era ”la modă” în sat să ai cățel pechinez, iar noi eram printre primii care aveau unul. Una de fapt, pentru că Zuzu era fetiță și a dat viață multor alți cățeluși, astfel că nu exista vecin și prieten care să nu aibă vreun urmaș al ei. 🙂 Doar ea a rămas alături de noi mult timp, și Rick, unul dintre puișorii ei. Din nefericire însă, timpul s-a scurs, ei au îmbătrânit și s-au dus…

Eram deja la facultate, ajungeam mai rar pe acasă, și deși întrebam mereu la telefon de cățeluși, ai mei mi-au ascuns de fiecare dată trista veste, așa că am aflat destul de târziu de disparițiile lor. Însă nu prea târziu pentru a-i jeli. Și nici pentru a nu-mi dori să le ia cineva locul.

Dar inima omului e altfel, așa că într-o zi de primăvară am primit-o pe Skippy, un pui de o lună de pisică birmaneză. M-am atașat rapid de ea. Sufletul meu tânjea după un suflet de animăluț. Îmi amintesc de parcă s-a întâmplat ieri ce chef nebun de joacă avea pe la 4-5 dimineața și de fiecare dată când trebuia să învăț pentru prezentări și examene, cum îmi rodea foile de curs, sau cum am moșit nașterea primilor ei pui, în noaptea dinaintea unui examen foarte important…

Acum Skippy e bătrână, mai vede foarte puțin cu un singur ochi, dar e pisica mea adorabilă, și o găsesc mereu acasă, alături de puii ei: Miți și Felix.

Iar din această lună, în marea noastră familie de oameni și animăluțe s-a alăturat Thor, un pui de corcitură de yorkshire. Nici nu contează rasa de fapt, noi deja îl iubim enorm. Matei cel puțin e înnebunit și topit de dragoste pentru el. 🙂

Iată că am ajuns și unde trebuia să ajung. Orice animal de companie e ca și copilul meu, pe care îl iubesc și îl răsfăț, căruia doresc să îi ofer ce e mai bun, mai ales când e vorba de hrana atât de importantă. Înainte de toate, îmi doresc ca patrupedele mele să fie sănătoase și atunci mă interesez mereu care sunt cele mai potrivite alimente pentru ele. Îmi doresc să le am alături cât mai mult timp și nu îmi permit să îmi asum responsabilitatea de a le scade durata de viață pentru că nu le ofer produse de calitate. În niciun caz!

În urmă cu 15 ani nu eram direct responsabilă cu hrănirea animăluțelor, dar nici nu-mi amintesc să fi văzut vreo gamă largă de produse în acest sens, adică nu cred că aveai prea multe opțiuni de unde alege, iar la țară nici nu se prea punea problema de a le da hrană specială.

De-a lungul timpului însă, lucrurile au evoluat o dată cu tehnologia și informatizarea, astfel încât acum am toate informațiile de care am nevoie la distanță de un click și la distanță de un apel telefonic medicului veterinar, doar pentru a fi sigură că le ofer ce au nevoie.

Iar lucrurile au devenit și mai ușoare de când există Cattitude Brands – magazinul online premium de accesorii și mâncare pentru animalele de companie. Pe mine mă interesează în principal hrana, dar am văzut că au și ghiduri de dresaj pentru căței, cărți despre înțelegerea comportamentului animalelor de companie și rezolvarea problemelor care pot apărea, pentru pasionatul de lectură și pentru psihologul din mine. 🙂 Au și cadouri pentru prietenii vostri cu căței și pisici. Au chiar și un Pet Spa, iar din 2017 vor dezvolta diverse programe educaționale în domeniul îmbunătățirii calității vieții animalelor de companie – nici nu aș putea să îmi doresc mai mult pentru familia mea de patrupede.

Intrați pe site-ul lor , care datoriă celor de la Creative Wings este unul cochet și foarte bine organizat, unde găsiți cu ușurință orice informație doriți, iar dacă nu găsiți, întrebați și vi se răspunde imediat, în cel mai profesionist mod. Și cel mai important: aici găsești produse de calitate! Eu una știu ce să aleg!

Am ceva de spus:

