Love your life in 30 days


De câțiva ani de zile, îmi primesc doza zilnică de motivație pe e-mail, de la Univers. E un program foarte simpatic, numit „The note from the Universe”, despre care am mai scris. 🙂

img_20170102_221058

Noutatea pentru mine, la începutul acestui an, este programul al cărui nume este cel din titlu.

Nu sunt total nemulțumită de viața mea actuală, dar cred cu tărie că este loc de mult mai bine.

Prin urmare, atunci când am primit e-mailul de la fondatorul acestor programe, Mike Dooley, nu am stat foarte mult pe gânduri. Mi-am zis că trebuie să încerc. Ceva rău nu cred că va ieși de aici. La care se adaugă nevoia mea de a mă ține de un plan pe durata întregii luni ianuarie.

Modul de lucru pare simplu: voi primi în fiecare zi câte un e-mail cu câte o sarcină pe care o voi realiza. Ca materiale ajutătoare există un workbook, pe care îl atașeze mai jos, câte un video pentru fiecare zi, și un grup pe facebook pentru toți cei care vor să împărtășească din experiențele lor.

Vă las aici link-ul către program, în caz că e cineva interesat (chiar dacă programul a început pe data de 1 ianuarie, nu e prea târziu să îl începeți, primele sarcini sunt relativ ușoare și pot fi îndeplinite consecutiv, pentru a ajunge la zi): http://www.tut.com/index/tut30days

Iar aici workbook-ul în variantă pdf: love-your-life-in-30-days-workbook-v1

Doamne ajută!

Am ceva de spus:

